Customer Service Specialist with Czech or Slovak

Join our team at Foundever! 

 

Are you looking for a job in a dynamic environment where you can develop your skills and gain experience in the outsourcing and consulting industry? We are a leading company with 1500 great people across Poland (Warsaw, Gdansk, and W@H), and now we are looking for you to join our team!

Customer Service Specialist with Czech or Slovak
Nr ref.: 400866
Fully remote work mode from Poland.

Your daily tasks:
  • Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone and e-mails);   
  • Meeting targets set by the client and management;  
  • Following company policies and procedures, ensuring quality;   
  • Performing daily tasks in an efficient and timely manner.

What do we expect from you?

  • Language: Proficiency in Czech (C1) or Slovak (C1) and knowledge of English (B1 level);  
  • Experience: Customer Service experience is a must, great if you have experience in technology focused roles;   
  • Technology: Knowledge of MS Office and developed computer skills;   
  • Personality: Motivated, enthusiastic.
Advantages will be:
  • Ability to prioritize and plan;  
    Independence AND ability to work with minimal supervision;  
  • Tech savvy background, ability to solve problems, troubleshooting skills;  
  • Attention to detail.

Working conditions:

  • Type of contract you choose yourself (freelance contract for students and employment contract for other employees);  
  • Working from the comfort of your own home;
  • Day shifts from Monday to Friday
We offer:
  • Co-financing for eyeglasses and holidays, employee referral program, vouchers for various occasions (Christmas, Childrens Day, etc.);   
  • Private Medicover healthcare;  
  • Multisport card available, as well as an internal Everbetter program to promote a healthy lifestyle; 
  • Professional development through training and cross-location cooperation at the international level. 
Dont hesitate and apply now! 
When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicants agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Młodszy Koordynator Obsługi Szpitalnej

dzisiaj

Firma:Medicover Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Wilanów, Al. Rzeczypospolitej 5

Twój zakres obowiązków: kompleksowa obsługa i opieka nad pacjentem w zakresie szpitalnym, ścisła współpraca ze wszystkimi działami szpitala w zakresie obsługi pacjenta, realizacja celów w zakresie jakości obsługi i satysfakcji ze świadczonych usług,...

Więcej informacji

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

dzisiaj

Firma:Foundever

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

PRACA STACJONARNA: GDAŃSK Do twoich zdań należeń będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie...

Więcej informacji

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem polskim

dzisiaj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących. Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i social media. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych. Rozwiązywanie problemów technicznych. Porównania produktów, oferty...

Więcej informacji