Customer technical support specialist with Portuguese

Customer technical support specialist with Portuguese
Miejsce pracy: Lublin
Job description:
  • Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls)
  • Establishing and maintaining customer relations
  • Ongoing reporting in the systems
Requirements:
  • Knowledge of Portuguese (C1) and English (B2)
  • Availability to work in the office in Lublin (Czechów district)
  • Skills in operating Windows and MS Office
  • Openness in relations with customers
  • Communication skills and an attitude to working with people
  • High personal culture and customer orientation
We offer:
  • Stable employment - full-time employment contract from the first day of cooperation
  • Social package (MyBenefit cafeteria, private medical care, life insurance)
  • Training fully preparing for work
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. komunikacji z klientem w języku polskim i ukraińskim

dzisiaj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w...

Więcej informacji

Customer Advisor with Finnish

dzisiaj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming enthusiasts, making sure they never miss a moment. Empathetic...

Więcej informacji

Kundenservice-Spezialist - Superheld der Automobilbranche

dzisiaj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Du betreust Kunden per Telefon, Chat und E-Mail - professionell, aber mit einem Lächeln, Du dokumentierst Interaktionen im CRM-System - du verfolgst, welche Maßnahmen du ergriffen und welche Lösung du vorgeschlagen hast, damit dir nichts entgeht - Details sind...

Więcej informacji