Doradca Klienta – Punkt Informacyjny i Reklamacje

Ogłoszenie numer: 10135208, z dnia 2025-08-17

Klient portalu Praca.pl

Doradca Klienta – Punkt Informacyjny i Reklamacje

Miejsce pracy: Wrocław

 

Opis stanowiska

  • Obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym zgodnie z obowiązującymi procedurami
  • Realizacja procesów reklamacyjnych oraz przyjmowanie zwrotów towarów
  • Współpraca z innymi działami w celu sprawnego rozwiązywania spraw klientów
  • Budowanie trwałych relacji z klientami oraz wsparcie programów lojalnościowych

Wymagania

  • Doświadczenie w obsłudze klienta, szczególnie w zakresie reklamacji i zwrotów
  • Znajomość przepisów konsumenckich lub chęć ich poznania
  • Umiejętność pracy zespołowej i wysoka kultura osobista
  • Skrupulatność i dokładność w zarządzaniu informacją oraz terminarzem
  • Doświadczenie w obsłudze kasy fiskalnej i dokumentów finansowych
  • Gotowość do pracy zmianowej

Oferujemy

  • Premię kwartalną i udział w wynikach firmy
  • Program Akcjonariat i fundusz mieszkaniowy
  • Dofinansowanie do termomodernizacji
  • Ubezpieczenie grupowe i prywatną opiekę medyczną
  • Dostęp do platformy wellbeingowej
  • Platforma do nauki języków obcych
  • Kafeteria benefitów MyBenefit
  • Telefon służbowy
  • Programy rozwojowe i realne wsparcie przełożonego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Pracownik Działu Reklamacji

wczoraj

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: śląskie / Częstochowa

Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z...

Więcej informacji

Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

2025-08-18

Firma:AGATA Spółka Akcyjna

Lokalizacja: śląskie / Częstochowa

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie...

Więcej informacji

Specjalista ds. Reklamacji (branża motoryzacyjna)

2025-08-17

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Połczyńska 31A

Zadania: rozpatrywanie reklamacji oraz nadzór nad terminowym przebiegiem ich realizacji, wsparcie klientów w kontakcie telefonicznym i mailowym, analiza zgłoszeń i podejmowanie działań ograniczających ich liczbę, ocena zasadności roszczeń klientów,...

Więcej informacji