Doradca telefoniczny w dziale relacji

Doradca telefoniczny w dziale relacji
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska:
  • Telefoniczna i mailowa obsługa zgłoszeń oraz reklamacji od Klientów.
  • Komunikacja z klientami, współpraca z działami internalnymi i partnerami zewnętrznymi.
  • Zarządzanie procesami reklamacyjnymi.
  • Obsługa infolinii klienta.
  • Zarządzanie przepływem informacji w firmie.
Wymagania:
  • Średnie wykształcenie jako minimalne.
  • Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku, preferencyjnie w branży turystycznej.
  • Dobra znajomość języka angielskiego, poziom B1+/B2.
  • Biegłość w języku polskim, umiejętność komunikacji pisemnej i ustnej.
  • Znajomość Microsoft Office.
  • Umiejętność komunikacji, dokładność, zaangażowanie.
Dodatkowe atuty:
  • Wykształcenie z zakresu turystyki i rekreacji.
  • Wiedza o prawach w turystyce.
Oferujemy:
  • Umowa o pracę na pełny etat.
  • Szkolenia  i wyjazdy.
  • Atrakcyjne ceny wakacji dla Ciebie i rodziny.
  • Bezpłatne bilety lotnicze i pobyty w hotelach.
  • Bezpłatna podróż poślubna.
  • Prywatna opieka medyczna.
  • Ubezpieczenie.
  • Karta lunchowa, MyBenefit, Multisport.
  • Dofinansowanie do okularów.
  • Możliwości rozwoju w innych działach.
  • Welcome Pack.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Płatny staż w dziale reklamacji

dzisiaj

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Jaktorów

Wsparcie w pracach nad projektem oraz dokumentacją dotyczącą obsługi reklamacji. Analiza danych reklamacyjnych i monitorowanie ich obsługi. Współpraca z różnymi działami w firmie i pomoc organizacyjna (organizacja spotkań, przygotowywanie materiałów)....

Więcej informacji

Pracownik Działu Reklamacji

dzisiaj

Firma:Candellux Lighting Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Wołomin

Do Twoich obowiązków będzie należało: Przyjmowanie, rejestrowanie i analizowanie zgłoszeń reklamacyjnych dotyczących reklamacji technologicznych i ilościowych, składanych przez klientów. Podejmowanie decyzji kwalifikacyjnych w zakresie sposobu obsługi...

Więcej informacji

Specjalista ds. Reklamacji

dzisiaj

Firma:AGATA Spółka Akcyjna

Lokalizacja: łódzkie / Łódź

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie...

Więcej informacji