Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Znajomość sprzedaży SaaS; umiejętność oceniania możliwości marketingowych i rynków docelowych; znajomość oprogramowania do zarządzania bazami danych relacji z klientami, takiego jak Salesforce i Microsoft Dynamics CRM; wykształcenie wyższe preferowane ekonomiczne, min 1 rok i 10 miesięcy doświadczenia w dziedzinie analizy przedsprzedaży w międzynarodowej firmie IT; umiejętność projektowania i opracowania prezentacji technicznych oraz dokumentacji (POC); projektowania materiałów wielokrotnego użytku, które można dostosować do różnych możliwości klienta; silne umiejętności komunikacyjne, prezentacyjne i negocjacyjne (werbalne i pisemne).
Poznań
Umowa o pracę na czas nieokreślony
od 15 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
2025-05-01
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Współtworzenie materiałów promocyjnych pod kątem oferty handlowej Analiza wyników zakończonych akcji marketingowych Udział w planowaniu promocji dla nowych lokalizacji Koordynowanie harmonogramów między działami Bliska współpraca z zespołami sprzedaży...
Więcej informacji2025-05-01
Lokalizacja: lubelskie / Janów Lubelski
Zakres obowiązków: Gromadzenie i analiza danych potrzebnych do oceny rentowności sprzedaży; Analiza struktury kosztów wytworzenia w odniesieniu do cen sprzedaży; Wykonywanie benchmarków oraz analiz rynkowych; Tworzenie i udoskonalanie narzędzi monitorowania...
Więcej informacji2025-04-28
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Wsparcie Kierownika Sprzedaży w realizacji planów i zadań sprzedażowych Wdrażanie nowych produktów i przeprowadzanie akcji sprzedażowych Analizowanie rynku ubezpieczeniowego oraz monitoring działań konkurencji Zapewnienie terminowego i jakościowego...
Więcej informacji