Główny specjalista

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 155150

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa.
  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
  • Zagrożenie korupcją.
  • Recepcja główna, punkt podawczy korespondencji, punkt obsługi interesantów, sale do spotkań z interesantami znajdują się w głównej siedzibie MRPiPS przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 w Warszawie. Kancelaria Główna MRPiPS znajduje się w budynku przy ul. Brackiej 4 w Warszawie. Miejsca parkingowe przeznaczone dla osób z niepełnosprawnościami znajdują się w okolicy każdej nieruchomości użytkowanej przez MRPiPS. Prawo wstępu z psem asystującym możliwe jest na teren każdej z nieruchomości użytkowanej przez MRPiPS. Woda z miską do dyspozycji na recepcji budynków przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 oraz ul. Żurawiej 4a. Obiekt przy ul. Żurawiej 4A składa się z dwóch budynków: D i E i jest częściowo dostosowany dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Wejście do budynku D jest na poziomie chodnika, na parterze, pierwszy i piątym piętrze znajdują się łazienki dostosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Na parterze znajduje się również ogólnodostępna "komfortka", czyli specjalnie przystosowane pomieszczenie pielęgnacyjne dla osób z niepełnosprawnościami. Budynek D jest wyposażony w dwie windy. W budynku E, z uwagi na jego konstrukcję, utrudnione jest poruszanie się osób z niepełnosprawnościami. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy budynkami D i E, wynikająca z różnicy poziomów, należy pokonać kilkustopniowe biegi schodowe. Nad wejściami do budynku oraz w pobliżu wind znajdują się znaczniki informacyjno- nawigacyjne TOTUPOINT ®.

Zakres zadań

  • Sprawuje nadzór nad eksploatacją, naprawami i bieżącą konserwacją obiektów Ministerstwa, oraz nieruchomościami Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, w tym, przygotowuje i prowadzi nadzór merytoryczny nad umowami związanymi z prawidłowym funkcjonowaniem Urzędu w celu właściwej i terminowej ich realizacji.
  • Sporządza dokumentację niezbędną do uruchomienia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym prowadzi sprawy związane z przygotowaniem opisu przedmiotu zamówienia wraz z określeniem szacunkowych kosztów przeznaczonych na realizację zamówienia oraz bierze udział w pracach komisji przetargowych związanych z zamówieniem na wykonanie przedsięwzięć remontowych i inwestycyjnych w celu zapewnienia prawidłowego przebiegu postępowania w odniesieniu do merytorycznej części zamówienia.
  • Opracowuje projekty planów inwestycyjnych i remontowych w celu prawidłowego wykorzystania przyznanych środków.
  • Prowadzi sprawy związane z prawidłowym naliczaniem podatków od nieruchomości będących w trwałym zarządzie Ministerstwa oraz od nieruchomości Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych a także innych opłat na rzecz jednostek samorządu terytorialnego związanych z zarządzaniem wyżej wymienionymi nieruchomościami.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w tym 1 rok w zarządzaniu nieruchomościami lub w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Znajomość ustawy Prawo budowlane oraz aktów wykonawczych do ustawy
  • Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami
  • Komunikatywność
  • Umiejętność analizy i syntezy informacji
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Umiejętność współpracy
  • Umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • ­W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. finansowo-księgowych

wczoraj

Firma:CENTRUM KULTURY W PIASECZNIE

Lokalizacja: mazowieckie / Piaseczno

Sporządzanie list płac do wypłaty na 28- go każdego miesiąca w programie płacowym ,,WF Gang” oraz sporządzanie rachunków do umów zleceń i o dzieło. Kompletowanie dokumentów płacowych do miesięcznego rozliczania płac (Pit 2, premie, umowy oraz inne...

Więcej informacji

Specjalista ds. Księgowości

2025-08-19

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Białołęka

Księgowanie i rozliczanie dokumentów kosztowych oraz sprzedażowych, Obsługa płatności krajowych i zagranicznych, Monitorowanie rozrachunków oraz kontrola płynności finansowej, Prowadzenie rejestru faktur, przygotowywanie raportów i analiz, Obsługa portali...

Więcej informacji

Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Finansowym

2025-08-19

Firma:Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Stanowisko pracy ds. opracowywania planu finansowego Agencji oraz monitoringu zaciąganych zobowiązań w Centrali Agencji Liczba poszukiwanych kandydatów/ wymiar etatu: 1 osoba/1 etat - umowa o pracę Oferujemy: stabilną pracę, nowoczesne technologie,...

Więcej informacji