Handlowiec z językiem niemieckim

Handlowiec z językiem niemieckim

Twoje zadania:

  • Pozyskiwanie nowych klientów.
  • Opieka nad aktualnymi klientami.
  • Podtrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy.
  • Rozwój bazy klientów.
Oczekiwania:
  • Znajomości języka niemieckiego.
  • Znajomość obsługi komputera (Windows).
  • Minimum średnie wykształcenie.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Skuteczność w realizacji zadań.
  • Dobre umiejętności komunikacyjne.
  • Wysoka kultura osobista.
  • Umiejętność organizacji pracy.
  • Dyspozycyjność do pracy w delegacji.
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku.
Co oferujemy:
  • Wynagrodzenie adekwatne do wyników.
  • Możliwość rozwoju i zdobywania doświadczeń.
  • Stabilne zatrudnienie w zespole pełnym pozytywnej energii.
  • Narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon, laptop.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. Sprzedaży / Asystent Handlowca

dzisiaj

Firma:Konsorcjum Stali S.A.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Ursus

Opis stanowiska: sprzedaż wyrobów hutniczych i usług firmy utrzymanie i rozwój stałych relacji z klientami praca w dziale sprzedaży/ prace biurowe Wymagania: praktyczna znajomość zasad sprzedaży wykształcenie minimum średnie (mile widziane w kierunkach...

Więcej informacji

Specjalista / Specjalistka Sprzedaży Eksportowej z j. hiszpańskim

dzisiaj

Firma:Nowy Styl

Lokalizacja: podkarpackie / Jasło

Twój zakres obowiązków: docieranie do nowych potencjalnych klientów oraz rozwijanie relacji z obecnymi - delegacje zagraniczne, targi promowanie i sprzedaż pełnej gamy rozwiązań Nowego Stylu na powierzonym rynku sprzedaży eksportowej i/lub do kluczowych...

Więcej informacji

Specjalista ds. organizacji i rozwoju sprzedaży

wczoraj

Firma:KATARZYNA LANG-NOWAK Firma Handlowa "Mój sklep"

Lokalizacja: opolskie / Kędzierzyn-Koźle

Organizowanie i koordynowanie procesu sprzedaży, tworzenie oferty sprzedażowej, podejmowanie działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, pozyskiwanie informacji o sprzedaży danego produktu w celu dokonywania analizy...

Więcej informacji