Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: marketing, reklama, zarządzanie
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: umiejętność obsługi komputera pakiet MS Office
Wymagania:- wykształcenie wyższe (marketing, reklama, zarządzanie)- samodzielność, dobra organizacja czasu pracy,- łatwość nawiązywania kontaktów i wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe,- wiedza i doświadczenie marketingowe,- dobra organizacja pracy, umiejętność planowania i nastawienie na realizację celów sprzedażowych firmy,- determinacja w dążeniu do celu i realizacji powierzonych zadań,- umiejętność pracy w zespole,- umiejętność pracy pod presją czasu,- obsługa pakietu MS Office,- dobra organizacja pracy,- wysoka kultura osobista,- prawo jazdy kat B (warunek konieczny).Zakres obowiązków: - współtworzenie strategii marketingowej - tworzenie ofert szkoleniowych - zawieramie umów - telefoniczna oraz terenowa promocja firmy - tworzenie kampanii e-marketingowych,- tworzenie kampanii promocyjnych i wizerunkowych,- tworzenie raportów z działań oraz analiza wyników,- przygotowanie i udział w targach branżowych.
Kielce
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
od 30,50 PLN
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Dźwirzyno
kreowanie i zarządzanie procesami sprzedaży usług hotelowych, pakietów wypoczynkowych i wypoczynkowo-rehabilitacyjnych, poszukiwanie nowych rynków na usługi w kraju i za granicą budowanie i wdrażanie strategii rozwoju usług i zwiększenia sprzedaży...
Więcej informacjiwczoraj
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
Poszukujemy osoby do: Nawiązywania i utrzymywania relacji z klientami detalicznymi, Skutecznego prowadzenia sprzedaży na wyznaczonym obszarze, Dbałości o rozwój rynku, Prezentowania produktów i doradztwa w tym zakresie, Budowania długoterminowych relacji z...
Więcej informacjiwczoraj
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów, ul. Postępu 15
Twoje zadania: Kształtowanie i rozwój własnego obszaru biznesowego w branży HVAC. Realizacja strategii wzrostu sprzedaży, promowanie innowacyjnych produktów. Budowanie relacji z instalatorami oraz pozyskiwanie nowych klientów. Monitorowanie konkurencji i...
Więcej informacji