Inspektor ds. inwestycji

Urząd Miejski w Ostródzie
Inspektor ds. inwestycji
Miejsce pracy: Ostróda
Numer: StPr/25/0929
OBOWIĄZKI:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:1) przygotowanie inwestycji do realizacji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich,2) przygotowanie opisu inwestycji oraz treści iustaleń uzyskanych decyzji administracyjnych,3) bieżące analizy potrzeb inwestycyjnych miasta oraz przygotowywanie wstępnych założeń projektowych,4) analizy kosztowe planowanych do wykonywania przyszłych inwestycji,5) tworzenie dokumentacji przetargowej,6) nadzór nad realizacją zlecanych inwestycji,7) przygotowywanie propozycji w zakresie wydatków budżetowych dotyczących zadańremontowych i inwestycyjnych Gminy,8) udział w czynnościach odbiorowych zadań inwestycyjnych,9) ocena merytoryczna przy rozliczeniu finansowym zadań, w tym sprawdzanie prawidłowości wystawiania faktur z punktu widzenia podpisanych umów oraz ich zgodności z posiadanym budżetem,10) organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:1)obywatelstwo polskie,2)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,3)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4)wykształcenie średnie lub wyższe,5)w przypadku wykształcenia wyższego wymagany jest co najmniej 3 letni staż pracy, w przypadku wykształcenia średniego wymagany jest co najmniej 5-letni staż pracy,6)nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe:1)doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku,2)wykształcenie wyższe lub techniczne ( preferowane o specjalności budownictwo), mile widziane uprawnienia budowlane,3)podstawowa znajomość przepisów ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo zamówień publicznych, Ustawa o samorządzie gminnym, Prawo budowlane wraz z rozporządzeniami wykonawczymi,4)znajomość obsługi programów komputerowych: pakietów biurowych (w szczególnościexcel, word, outlook), mile wiadziana znajomość programów typu autocad, norma,5)umiejętność pracy w zespole, prowadzenia negocjacji, bezkonfliktowego działania komunikatywność, terminowość, rzetelność, odpowiedzialność, sumienność,6)prawo jazdy kat. B.

Miejsce pracy:

Ostróda


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 500 do 6 000 PLN


Opis wynagrodzenia:

Informacja o naborze na stronie: https://bipostroda.warmia.mazury.pl/nabor/202/ogloszenie-id-202-wydzial-inwestycji-inspektor-etatow-1-etat.html

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Inspektor ( referat pozyskiwania środków zewnętrznych)

2025-08-10

Firma:Urząd Miejski w Sandomierzu

Lokalizacja: świętokrzyskie / Sandomierz

- nadzór i koordynacja prac w Referacie Pozyskiwania Środków Zewnętrznych- zapewnienie właściwej i terminowej realizacji zadań, w szczególności: monitorowanie programów w zakresie pozyskiwania środków krajowych i zagranicznych- przygotowywanie wniosków...

Więcej informacji

Specjalista ds. inwestycji

2025-08-05

Firma:"SZOP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Lokalizacja: pomorskie / Nowy Dwór Gdański

Nadzór nad inwestycjami prowadzonymi przez spółkę; Prowadzenie i utrzymanie w należytym porządku dokumentacji inwestycyjnej;Analiza i ocena dokumentacji projektowej oraz rysunków technicznych;Pozyskiwanie decyzji administracyjnych warunkujących realizację...

Więcej informacji

Inspektor ds. inwestycji

2025-08-05

Firma:URZĄD MIEJSKI W OLEŚNIE

Lokalizacja: opolskie / Olesno

prowadzenie spraw dotyczących inwestycji energetycznych i ogólnobudowlanych, prowadzenie rejestru umów dotyczących dostawy energii elektrycznej, przygotowywanie do realizacji inwestycji, bieżący nadzór nad realizowanymi inwestycjami Gminy, zapewnienie...

Więcej informacji