Miejsce pracy: Olsztyn
Ogłoszenie o naborze Nr 151745
Warunki pracy
· praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu,
· narzędzia i materiały pracy - komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie),
· wyznaczone stanowiska do parkowania dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika, podjazdy dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika i Al. Marsz. J. Piłsudskiego – wejście do budynku z asystentem, winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych, ciągi komunikacyjne, drzwi oraz toaleta o odpowiedniej szerokości dostosowane do poruszania się na wózku.
Zakres zadań
- Prowadzi ewidencje środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, składników majątku o niskiej wartości, składników majątkowych użytkowanych przez inne jednostki oraz użytkowanych przez Urząd będące własnością innych jednostek poprzez dokonywanie w księgach pomocniczych wpisów dot. przychodów na podstawie dowodów OT, protokołów nieodpłatnego przekazania (dowód PT), protokołów zmiany miejsca użytkowania (dowód MT). Dokonuje pełnych wpisów dotyczących rozchodów na podstawie protokołów likwidacji (dowód LT), protokołów nieodpłatnego przekazania (dowód PT), protokołów zmiany miejsca użytkowania (dowód MT) - w celu zapewnienia prawidłowej gospodarki majątkiem Urzędu.
- Prowadzi sprawy związane z gospodarowaniem mieniem w ramach zawieranych umów najmu i udostępniania składników majątku, zajmuje się rozliczaniem należności tj. : kosztów eksploatacji, konserwacji i mediów (ogrzewanie, energia elektryczna, dozór, wywóz nieczystości, woda i ścieki). Wystawia faktury VAT (refaktury, faktury korygujące, duplikaty faktur) najemcom i dzierżawcom według zasad i terminów określonych przepisami ustawy VAT oraz zgodnie z zawartymi umowami z tytułu czynszu bądź dzierżawy - w celu zapewnienia naliczania i pobierania należnych dochodów budżetu państwa.
- Prowadzi sprawy związane z gospodarką magazynową poprzez dekretację dokumentów dotyczących przychodów i rozchodów magazynowych na podstawie dowodu przyjęcia do magazynu (dowód PZ), przyjęcia do magazynu zwrotu materiałów uprzednio wydanych (dowód Pw), wydania lub sprzedaży materiałów (dowód Wz), wydania materiałów z magazynu (dowód Rw), przyjęcia materiałów z innego magazynu (dowód Mm) oraz comiesięcznie uzgadnianie zapisów na kontach syntetycznych i analitycznych z zapisami wynikającymi z ewidencji prowadzonej przez Wydział Obsługi Urzędu – w celu zapewnienia prawidłowej gospodarki magazynowej.
- W ramach przeprowadzanych okresowych i doraźnych inwentaryzacji – dokonuje wyceny arkuszy spisów z natury w zakresie prowadzonej ewidencji ilościowo-wartościowej i gospodarki magazynowej oraz porównanie sporządzanego spisu z natury ze stanem ewidencyjnym pod kątem określenia różnic inwentaryzacyjnych - w celu ustalenia faktycznego stanu rzeczowych składników majątkowych, jak też wyjaśnienia różnic pomiędzy stanem stwierdzonym podczas inwentaryzacji, a stanem wynikającym z ewidencji księgowej.
- Nalicza i ustala stawki odpisów amortyzacyjnych metodą liniową zgodnie z Klasyfikacją Środków Trwałych (KŚT) - w celu umorzenia wartości składników majątku oraz dla celów ewidencyjnych i badań statystycznych.
- Planuje dochody budżetu państwa wynikające z zawartych umów najmu i dzierżawy składników majątku podmiotom zewnętrznym, bieżąca aktualizacja planu dochodów na podstawie wprowadzanych zmian do umów, właściwe klasyfikowanie dochodów - w celu zapewnienia racjonalnych podstaw do planowania budżetu państwa.