IT Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Dołącz do nas w Foundever! 
 
Foundever jest jednym z wiodących przedsiębiorstwem w branży firm dostarczających rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu i analityki! 
IT Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Stanowisko techniczne

praca w pełni stacjonarna z Warszawy

 

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; 
  • Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom komputerów oraz drukarek;
  • Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;  
  • Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. 

 

Ta praca jest dla Ciebie jeśli:

  • Biegle posługujesz się językiem polskim (C1-C2);  
  • Posiadasz wiedzę na temat obsługi komputerów, troubleshootingu, pomocy technicznej;
  • Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;   
  • Możesz pracować z naszego biura w Warszawie;
  • Jesteś osobą zmotywowaną i chętną, aby się rozwijać. Oferujemy szkolenie, które przygotuje Cię do pracy z klientami.

Dołączając do nas zyskasz:

  • Szansę na rozwój: 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako Specjalista ds. Obsługi Klienta; 
  • Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);  
  • Świetną atmosferę w zgranym zespole.

Co jeszcze warto wiedzieć?

  • Wczasy pod gruszą, dofinansowanie do zakupu okularów - to dla nas standard. Jeśli jesteś rodzicem, Twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;   
  • Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia; 
  • Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych, ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników. 

Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację! 

 

When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicants agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. komunikacji z klientem

dzisiaj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w...

Więcej informacji

Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

dzisiaj

Firma:Vetlab Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, al. Krakowska 110

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...

Więcej informacji

Customer service specialist in the automotive with German 

dzisiaj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...

Więcej informacji