Our dedicated Members Service & Operations team in Gdańsk was established two years ago to strengthen support for our farmer owners. As a Junior Member Support Agent, you will provide timely and effective front-line and operational support to over 8,000 farmers in 7 European countries.
Administrative and Process Support:
Relationship Building:
Sustainability Support:
Knowledge Resource Creation:
Ad Hoc Support and Development:
Please note that this role requires you to be in the office 50% of the time + one additional day (monthly).
wczoraj
Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów
Bieżąca obsługa klientów firmy, obsługa telefoniczna i emaliowa. Przygotowanie ofert i wycena usług ( detailing). Organizacja pracy oddziału. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Wysoka kultura osobista,...
Więcej informacji2025-05-04
Lokalizacja: wielkopolskie / Szamotuły
- wprowadzanie zamówień od klientów do systemu,- posprzedażowa obsługa klienta,- kontakt telefoniczny lub e-mailowy z klientem, Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie -...
Więcej informacji2025-05-03
Lokalizacja: lubuskie / Gorzów Wielkopolski
Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb Obsługa posprzedażowa Wsparcie techniczne Rozdzielanie zadań pomiędzy poszczególnymi działami Ścisła...
Więcej informacji