Kierownik ds. Customer Experience

Ogłoszenie numer: 10064158, z dnia 2025-07-18

Klient portalu Praca.pl

Kierownik ds. Customer Experience

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Tworzenie i rozwijanie inicjatyw ukierunkowanych na poprawę doświadczeń klientów
  • Opracowywanie planów działań zwiększających satysfakcję klientów i ustalanie ich priorytetów
  • Koordynowanie wdrażania wybranych projektów proklienckich
  • Analizowanie potrzeb i oczekiwań klientów na podstawie dostępnych danych
  • Prowadzenie analiz ilościowych i jakościowych z różnych źródeł informacji

Wymagania

  • Umiejętność tworzenia i prezentowania koncepcji oraz proponowania rozwiązań
  • Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów
  • Współpraca z zespołami wewnętrznymi i partnerami zewnętrznymi
  • Zaangażowanie w budowanie kultury zorientowanej na klienta
  • Pomysłowość i inicjatywa w tworzeniu nowych rozwiązań
  • Monitorowanie realizacji zadań w ramach zespołu
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Długofalową współpracę
  • Możliwość uczestnictwa w szkoleniach zawodowych i rozwoju umiejętności miękkich
  • Dofinansowanie do kursów językowych i studiów
  • Udział w projektach w ramach jednej z największych grup pracodawców w Polsce
  • Przyjazną atmosferę i współpracę w zgranych zespołach
  • Szeroki pakiet benefitów pozapłacowych – dopłaty do opieki zdrowotnej, sportu, wypoczynku i wydarzeń kulturalnych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Lider Zespołu Obsługi Klienta z językiem niemieckim

2025-08-07

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Zarządzanie zespołem konsultantów – motywowanie, wsparcie i monitorowanie wyników, Odpowiedzialność za realizację celów jakościowych i efektywnościowych, Udział w rekrutacji oraz wdrażaniu nowych członków zespołu, Prowadzenie regularnych rozmów...

Więcej informacji

Team Manager with German

2025-08-06

Firma:Foundever

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Your tasks will involve: Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents; Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients; Facilitating clear and efficient communications; Rewarding Agents for best results; Participating in the...

Więcej informacji

Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

2025-08-01

Firma:Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Olsztyn

Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta aktywne pozyskiwanie i...

Więcej informacji