Kierownik oddziału

Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Kierownik oddziału
Miejsce pracy: Tarnobrzeg
Ogłoszenie o naborze Nr 154952

Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa,
  • praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy oraz obsługa urządzeń biurowych,
  • praca w pozycji siedzącej,
  • wyjazdy służbowe,
  • kontakt z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym.

Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym na 5 oraz 7 piętrze PUW w Rzeszowie – Delegatura w Tarnobrzegu, przy ul. 1 Maja 4A. Wejście posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych. Budynek wyposażony jest w windy do 10 piętra. Windy posiadają sygnalizację dźwiękową informującą o jej pozycji. Osoby niepełnosprawne mogą korzystać z toalety zlokalizowanej na poziomie -1. W przypadku delegacji służbowych nie jest możliwe określenie otoczenia organizacyjno-technicznego.

Zakres zadań

  • organizuje pracę Oddziału w celu sprawnego i właściwego wykonywania zadań objętych jego zakresem, w szczególności terminowe wykonywanie zadań i załatwianie spraw zgodnie z przepisami prawa, a także dyspozycjami Przewodniczącego Wojewódzkiego Zespołu do spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Województwie Podkarpackim,
  • nadzoruje realizację zadań merytorycznych wykonywanych przez pracowników w związku z obsługą składów Wojewódzkiego Zespołu do spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Województwie Podkarpackim ustalających poziom potrzeby wsparcia,
  • dba o zapewnienie odpowiednich warunków organizacyjnych i technicznych do pracy składów Wojewódzkiego Zespołu do spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Województwie Podkarpackim ustalających poziom potrzeby,
  • nadzoruje i koordynuje wprowadzanie danych, funkcjonowanie i działanie Elektronicznego Krajowego Systemu Monitoringu Orzekania o Niepełnosprawności na poziomie województwa podkarpackiego w zakresie prowadzonych przez Oddział postępowań.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych - powyżej 4 lata.
  • Znajomość przepisów ustaw: o świadczeniu wspierającym, o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, o finansach publicznych, o służbie cywilnej, kodeks postępowania administracyjnego; o wojewodzie i administracji rządowej w województwie.
  • Znajomość przepisów z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • Znajomość ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO).
  • Kompetencje kierownicze.
  • Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (D. U. z 2023 r. poz. 342, 497), ani niebycie ich współpracownikiem (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.).
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Powiązanie tagi