Zawód: Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Skuteczna sprzedaż i prezentacja oferty w rozmowach telefonicznych
Uprawnienia: pracowitość i samodzielność w działaniu
Uprawnienia: Umiejętności sprzedażowe, nienaganna dykcja
Umiejętność swobodnej komunikacji ustnej i pisemnej w języku polskim (również w prawnym kontekście) – warunek konieczny.Doskonała organizacja pracy, rzetelność, systematyczność, dbałość o szczegóły, terminowość.Pozytywne nastawienie do życia; rozwinięte zdolności interpersonalne (wysoki poziom komunikacji); wysoka kultura osobista; wysokie nastawienie na realizację własnych celów osobistych oraz zawodowych; konsekwencja w działaniu; umiejętność pracy z czasem.
Kraków
Umowa o pracę na czas nieokreślony
od 8 000 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
2025-07-31
Lokalizacja: śląskie / Zabrze
osoby zarejetrowane w PUP Zabrze Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:
Więcej informacji2025-07-28
Lokalizacja: pomorskie / Kiełpino
1) analiza potrzeb klienta pomoc w dobraniu produktów do typu cery włosów;2) prezentacja kosmetyków omówienie składu, sposób działania i zastosowanie produktów;3) śledzenie trendów i nowości znajomość aktualnych i nowych linii kosmetycznych, promocji;4)...
Więcej informacji2025-07-26
Lokalizacja: opolskie / Kluczbork
Zgodnie ze stanowiskiem.Okres zatrudnienia : rok. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne, specjalizacja: Nauczyciel Wymagania dodatkowe: Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne: Inspirowanie, organizowanie i prowadzenie...
Więcej informacji