Zawód: Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: pracowitość i samodzielność w działaniu
Uprawnienia: Umiejętności sprzedażowe, nienaganna dykcja
Uprawnienia: Skuteczna sprzedaż i prezentacja oferty w rozmowach telefonicznych
Umiejętność swobodnej komunikacji ustnej i pisemnej w języku polskim (również w prawnym kontekście) – warunek konieczny.Doskonała organizacja pracy, rzetelność, systematyczność, dbałość o szczegóły, terminowość.Pozytywne nastawienie do życia; rozwinięte zdolności interpersonalne (wysoki poziom komunikacji); wysoka kultura osobista; wysokie nastawienie na realizację własnych celów osobistych oraz zawodowych; konsekwencja w działaniu; umiejętność pracy z czasem.
Kraków
Umowa o pracę na czas nieokreślony
od 8 000 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie / Wołomin
Konsultacje medyczne z osobami niepełnosprawnymi i ich opiekunami w celu doboru sprzętu medycznego Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Język: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący Wymagania inne:
Więcej informacji2025-09-12
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Elbląg
Obsługa klienta w biurze turystycznym, praca biurowaJedna zmiana 9-17Oferta pracy w ramach diwsp ze wskazanym kandydatem Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: Wykształcenie wyższe, doświadczenie w obsłudze klienta oraz...
Więcej informacji2025-09-08
Lokalizacja: mazowieckie / Pomiechówek
Konsultant dowódcy ds. profilaktyki psychologicznej. Udzielanie porad psychologicznych żołnierzom zawodowym i członkom rodzin wojskowych - na ich prośbę. Prowadzenie szkoleń psychologicznych dla żołnierzy i pracowników wojska Dowództwa Brygady oraz...
Więcej informacji