Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Odbieranie połączeń przychodzących i udzielanie informacji o produktach oraz zgłoszeniach, Obsługa zgłoszeń oraz korespondencji mailowej, Dbałość o poprawność dokumentacji i rejestrację danych w systemie. Podstawowa znajomość obsługi komputera oraz...
Więcej informacjiwczoraj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Grudziądz, Galeria Grudziądzka
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem...
Więcej informacjiwczoraj
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Obsługa klienta poprzez telefon, mail i chat z profesjonalizmem i uśmiechem. Dokumentowanie każdej interakcji w systemie CRM, dbając o szczegóły. Współpraca w zespole dla lepszej jakości obsługi i efektywnego rozwiązywania problemów. Minimum rok...
Więcej informacji