Konsultant ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Konsultant ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Udzielanie informacji o zamówieniach, reklamacjach i dostawach
  • Pomoc techniczna dotycząca urządzeń elektronicznych
  • Doradztwo produktowe i dopasowanie oferty do potrzeb klienta
  • Prowadzenie kontaktu z klientami za pośrednictwem czatu, telefonu i maila
  • Realizacja celów sprzedażowych
Wymagania:
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1
  • Komunikatywność i nastawienie na potrzeby klienta
  • Sprawna obsługa komputera
  • Samodzielność i dobra organizacja pracy
Mile widziane:
  • Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta
  • Znajomość systemów CRM
Oferujemy:
  • Stałe wynagrodzenie: 7000 zł brutto + premia do 950 zł
  • Bonus za każdą sprzedaż
  • Pracę w pełni zdalną
  • Szkolenie wdrożeniowe
  • Pakiet benefitów (opieka medyczna, karta benefitowa, ubezpieczenie)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klientów

dzisiaj

Firma:FUNDACJA O ZDROWIE DBAJ

Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław

kompleksowa współpraca z klientami w tym pozyskiwanie nowych oraz dbanie o relacje z obecnymi z prowadzeniem grafiku rezerwacji usług tworzenie treści reklamowych i artykułów tematycznych na stronę internetową i social media współpraca z masażystami i...

Więcej informacji

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

dzisiaj

Firma:Headcount Solutions Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Kajetany, bliskie okolice Warszawy

Lokalizacja: Kajetany, bliskie okolice Warszawy (bardzo nowoczesny zakład produkcyjny) Zakres odpowiedzialności: Wspieranie działu sprzedaży poprzez przygotowywanie ofert i materiałów dla Klientów oraz zapewnienie efektywnej komunikacji w dziale sprzedaży;...

Więcej informacji

Specjalista ds. obsługi klienta

dzisiaj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi Przestrzeganie szczegółowych...

Więcej informacji