Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem duńskim

Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem duńskim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Wsparcie użytkowników platformy streamingowej przez telefon, e-mail i czat.
  • Zapewnianie wsparcia technicznego i administracyjnego.
  • Szybkie rozwiązywanie problemów dotyczących umów i rozliczeń.
  • Profesjonalna obsługa reklamacji z empatią.
  • Pierwszoliniowa pomoc dla klientów indywidualnych i biznesowych.
  • Zarządzanie zadaniami administracyjnymi i zbieranie opinii.
Wymagania:
  • Umiejętność pracy zespołowej, pasja do technologii, poczucie humoru.
  • Proaktywność, kreatywność, skupienie na klientach.
  • Biegłość w języku duńskim (C1), dobra znajomość angielskiego (B2).
  • Wiedza administracyjna i techniczna oraz umiejętności komunikacyjne.
Oferujemy:
  • Możliwość współpracy w międzynarodowym środowisku.
  • Odpowiednie narzędzia do wykonywania zadań.
  • Rozwój osobisty i zawodowy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

dzisiaj

Firma:Carework Plus Sp. z o.o.

Lokalizacja: śląskie / Gliwice

Zakres obowiązków: Obsługa klientów z Niemiec telefonicznie i mailowo. Organizacja pracy opiekunów na terenie Niemiec. Współpraca z zespołami planistów i doradców klienta. Nadzór nad dokumentacją i rejestrami czasu pracy. Zarządzanie urlopami i...

Więcej informacji

Konsultant ds. Obsługi Klienta

2025-08-05

Firma:English Language Centre "First Decision"

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 123A

ZADANIA Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory. Zarządzanie korespondencją i dokumentacją. Dostosowanie produktów do wymagań klientów. Prowadzenie negocjacji i finalizowanie sprzedaży. Realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych....

Więcej informacji

Specjalista ds. Obsługi Klienta

2025-08-02

Firma:English Language Centre "First Decision"

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 123A

Opis stanowiska Obsługa klientów oraz komunikacja za pomocą komunikatorów i mediów społecznościowych, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (mailowej i tradycyjnej), Dobór oferty edukacyjnej (kursów) do potrzeb klienta, Budowanie i...

Więcej informacji