Konsultant ds. Obsługi Klienta

Konsultant ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 123A
ZADANIA
  • Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory.
  • Zarządzanie korespondencją i dokumentacją.
  • Dostosowanie produktów do wymagań klientów.
  • Prowadzenie negocjacji i finalizowanie sprzedaży.
  • Realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych.
  • Tworzenie raportów, zarządzanie płatnościami w systemie CRM.
  • Wsparcie administracyjne i organizacyjne w biurze.
WYMAGANIA
  • Doświadczenie w sprzedaży lub call center (min. 1 rok).
  • Umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne.
  • Wysoka motywacja i dyspozycyjność.
  • Język polski – ojczysty.
  • Podstawy j. ukraińskiego.
  • Biegłość w obsłudze CRM i pakietu MS Office.
  • Praca w systemie zmianowym trwającym do 12 godzin dziennie, według jednego z harmonogramów: poniedziałek–środa–piątek lub wtorek–czwartek–sobota.
OFERUJEMY
  • Wynagrodzenie podstawowe plus system prowizyjny.
  • Stałe wsparcie sprzedażowe i materiały.
  • Szkolenia i rozwój umiejętności.
  • Pracę w przyjaznym, nowoczesnym środowisku.
  • Elastyczność godzin pracy, kursy językowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. Obsługi Klienta

dzisiaj

Firma:English Language Centre "First Decision"

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 123A

Opis stanowiska Obsługa klientów oraz komunikacja za pomocą komunikatorów i mediów społecznościowych, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (mailowej i tradycyjnej), Dobór oferty edukacyjnej (kursów) do potrzeb klienta, Budowanie i...

Więcej informacji

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

2025-07-29

Firma:Carework Plus Sp. z o.o.

Lokalizacja: śląskie / Gliwice

Zakres obowiązków: Obsługa klientów z Niemiec telefonicznie i mailowo. Organizacja pracy opiekunów na terenie Niemiec. Współpraca z zespołami planistów i doradców klienta. Nadzór nad dokumentacją i rejestrami czasu pracy. Zarządzanie urlopami i...

Więcej informacji

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem norweskim (branża streamingowa)

2025-07-16

Firma:Concentrix

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Wsparcie użytkowników platform streamingowych przez telefon, e-mail i czat Rozwiązywanie problemów technicznych oraz pytań dotyczących konta i subskrypcji Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych jako pierwsza linia kontaktu Profesjonalne podejście do...

Więcej informacji