Konsultant Telefoniczny

Ogłoszenie numer: 9920965, z dnia 2025-06-06

Klient portalu Praca.pl

Konsultant Telefoniczny

Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski

 

Opis stanowiska

  • Komunikacja telefoniczna z klientami,
  • Obsługa posprzedażowa,
  • Wsparcie techniczne,
  • Współpraca z innymi działami firmy,
  • Zarządzanie bazą danych klientów,
  • Podnoszenie pozytywnego wizerunku firmy,
  • Profesjonalne działanie w odpowiedzi na potrzeby klientów.

Wymagania

  • Łatwość nawiązywania kontaktów,
  • Umiejętności organizacyjne,
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność,
  • Znajomość Microsoft Office,
  • Preferowane doświadczenie w kontakcie z klientami,
  • Samodzielność i umiejętność planowania.

Oferujemy

  • Wynagrodzenie odpowiadające umiejętnościom i doświadczeniu,
  • Elastyczne formy zatrudnienia,
  • Możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Szkolenia i rozwój zawodowy,
  • Autonomia działania.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Konsultant ds. Obsługi Klienta

wczoraj

Firma:InterKadra Sp. z o.o.

Lokalizacja: łódzkie / Łódź

Do Twoich obowiązków będzie należało: kontakt telefoniczny z Klientami - obsługa połączeń przychodzących, wsparcie Naszego Klienta, w zakresie realizacji polityki sprzedaży produktów i usług, realizowanie indywidualnych celów sprzedażowych i...

Więcej informacji

Konsultant / Konsultantka ds. obsługi klienta

wczoraj

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: łódzkie / Łódź

Realizacja telefonicznej obsługi klientów (85% połączeń przychodzących, 15% wychodzących) oraz sprzedaż oferowanych produktów i usług. Zapewnienie pozytywnych doświadczeń klientów z uwzględnieniem celów sprzedażowych i jakościowych. Zdolności...

Więcej informacji

Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

2025-06-05

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu

Lokalizacja: łódzkie / Kuśnie

Doskonalenie umiejętności komunikacji z klientem, technik sprzedaży, sposobów radzenia sobie ze stresem, obsługi klientów trudnych, techniki negocjacyjne.Pokonywanie objekcji klienta, etyka rozmowy telefonicznej i wykorzystywanie głosu w skutecznej obsłudze...

Więcej informacji