FiVOCS Sp. z o.o. to jest firma rozwijająca się firma w Szczecinie od 2017 roku. Oferujemy wykwalifikowane wsparcie techniczne pierwszego kontaktu dla naszego klienta. Jeśli szukasz przyjaznego miejsca pracy wraz z młodym i dynamicznym zespołem dla swojego rozwoju zawodowego aplikuj teraz!
wczoraj
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Manage and resolve all all inbound and outbound phone calls, emails and chats with precision and care. Quickly Identifying and resolving troubleshooting product issues. Prepare comprehensive reports that outline technical challenges for service technicians. Check...
Więcej informacjiwczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Twoja misja: Pomaganie klientom na pierwszej linii w ich finansowych wyzwaniach Znajdowanie rozwiązań i zapewnianie topowej obsługi Budowanie relacji i pozytywnych doświadczeń Współpraca z zespołem, by każdy dzień był sukcesem Kogo szukamy? German speakera...
Więcej informacji2025-05-01
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries...
Więcej informacji