Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: J) komunikatywna znajomość języka angielskiego
Uprawnienia: komunikatywność, wysoka kultura osobista
Uprawnienia: Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
[Umiejętność 1] : Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w dziale obsługi klienta.
Ostrów
Umowa o pracę na okres próbny
od 4 700 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
2025-05-03
Lokalizacja: łódzkie / Łódź, Pabianicka
Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją,...
Więcej informacji2025-05-01
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Prowadzenie i rozwijanie zespołu obsługi klienta Monitorowanie wyników i realizacja KPI ustalonych przez klientów Zapewnienie jasnej i efektywnej komunikacji w zespole Docenianie i nagradzanie najlepszych pracowników Współudział w rekrutacji i wdrożeniu...
Więcej informacji2025-04-28
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Puławska 455
Praca w Szpitalu LUX MED, znajdującym się przy ul. Puławska 455, w Warszawie. My zadbamy o: stabilne i bezpieczne zatrudnienie w największej grupie medycznej w Polsce; atrakcyjne wynagrodzenie; zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; możliwość zdobycia...
Więcej informacji