Lider / Liderka ds. Innowacji i Komunikacji

Lider / Liderka ds. Innowacji i Komunikacji
Warszawa, Aleje Jerozolimskie 160
Oczekiwania
  • Doświadczenie zawodowe: Minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami związanymi z komunikacją, w tym projektami cross-obszarowymi.
  • Strategia komunikacji: Doświadczenie w opracowywaniu i wdrażaniu strategii komunikacyjnych, szczególnie w obszarze innowacji.
  • Komunikacja cyfrowa: Znajomość narzędzi komunikacyjnych, w tym mediów społecznościowych oraz umiejętność tworzenia treści angażujących odbiorców.
  • Umiejętności interpersonalne: Doskonałe umiejętności negocjacyjne oraz zdolność do efektywnej współpracy z partnerami zewnętrznymi i wewnętrznymi.
  • Analiza i badania: Znajomość metod badawczych oraz umiejętność analizy danych w celu oceny efektywności działań.
  • Zarządzanie wiedzą: Umiejętność tworzenia i aktualizacji dokumentacji oraz zarządzania bazą wiedzy.
  • Tworzenie treści: Umiejętność pisania i redagowania treści w różnych formatach, a także znajomość narzędzi graficznych.
  • Promocja innowacji: Zdolności do planowania i wdrażania działań promujących innowacyjne projekty oraz angażujących pracowników w proces innowacji.
  • Język angielski: Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację.
Zespół
Twoja rola
  • Zarządzanie projektami: Prowadzenie projektów cross-obszarowych oraz monitoring wybranych projektów, w tym postępy w realizacji, rezultaty i potencjalne korzyści.
  • Współpraca z partnerami zewnętrznymi: Współpraca z partnerami zewnętrznymi, takimi jak agencje PR, firmy konsultingowe i organizacje branżowe, w celu realizacji projektów.
  • Badania i analiza: Współpraca w zakresie planowania i realizacji badań pod kątem badania percepcji innowacyjności firmy oraz ocena rezultatów działań komunikacyjnych i analizowanie ich efektywności.
  • Zarządzanie bazą wiedzy: Przygotowywanie i aktualizacja portfolio rozwiązań, zawierającego opisy projektów, case studies, referencje i inne materiały marketingowe.
  • Strategia komunikacji: Opracowywanie i wdrażanie strategii komunikacji w zakresie innowacji, która ma na celu budowanie i wzmacnianie pozytywnego wizerunku firmy na rynku i w Grupie Orange.
  • Komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna: Współpraca z obszarem CSR, obszarem Komunikacji oraz innymi, w celu budowania koncepcji i wdrażania działań na rzecz komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej (m.in. social media, strona www itd.).
  • Tworzenie treści i oprawa graficzna: Opracowywanie atrakcyjnych i angażujących treści w różnych formatach (prezentacje, artykuły, opisy projektów, wideo).
  • Promocja innowacyjności: Planowanie i wdrażanie działań, które mają na celu promocję innowacyjnych pomysłów, projektów i rozwiązań oraz angażują pracowników w proces innowacji.
Pakiet korzyści
Bezpieczeństwo:
  • umowa o pracę,
  • oferta socjalna,
  • ubezpieczenie grupowe,
  • pracowniczy program emerytalny (po przystąpieniu finansujemy składki - 7% całego wynagrodzenia).
Elastyczność:
  • praca zdalna 2/3 dni w tygodniu,
  • wewnętrzny rynek pracy.
Zdrowie:
  • prywatna opieka medyczna,
  • karta sportowa,
  • programy prozdrowotne.
Satysfakcja:
  • kultura feedbacku,
  • premie finansowe,
  • nagrody za efekty pracy.
Komfort:
  • telefon służbowy z nieograniczoną transmisją danych,
  • zniżki na usługi Orange (światłowód, telefonia, Orange Energia),
  • ergonomiczne biuro.
Od lat znajdujemy się w pierwszej dziesiątce najlepszych pracodawców na świecie. Dostarczamy nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne, które wpływają na poprawę jakości życia milionów ludzi. Dołączając do Orange masz pewność, że Twoja praca ma znaczenie, a Twoje zaangażowanie zostanie wynagrodzone.

W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.

Powiązanie tagi