Lider Zespołu Produktowego

Ogłoszenie numer: 9815593, z dnia 2025-05-10

Klient portalu Praca.pl

Lider Zespołu Produktowego

Miejsce pracy: Czosnów

 

Opis stanowiska

  • Kierowanie zespołem 3–5 osób odpowiedzialnych za zarządzanie produktami,
  • Planowanie działań rozwojowych i monitorowanie efektów,
  • Analiza wyników i nadzór nad wskaźnikami sprzedaży,
  • Opracowywanie i wdrażanie strategii produktowej,
  • Współpraca z działem sprzedaży oraz spółkami zagranicznymi,
  • Wsparcie w procesach negocjacyjnych i rozwoju portfolio.

Wymagania

  • Minimum 5 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołem w obszarze produktowym lub pokrewnym,
  • Zdolności przywódcze, umiejętność podejmowania decyzji i pracy pod presją,
  • Umiejętności analityczne i orientacja na cel,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2,
  • Biegła obsługa Excela,
  • Czynne prawo jazdy kat. B.

Dodatkowe atuty:

  • Wiedza z zakresu techniki pojazdów ciężarowych lub części zamiennych.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
  • Dostęp do szkoleń i indywidualnych programów rozwojowych,
  • System benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenia grupowe, świadczenia z ZFŚS,
  • Zniżki na produkty firmowe,
  • Dofinansowanie nauki języka angielskiego,
  • Wygodny dojazd i bezpłatny parking.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Lider - program menedżerski (METRO Potentials)

2025-05-06

Firma:MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 186

Opis stanowiska: METRO Potentials to idealny program dla osób, które chcą pracować w międzynarodowej firmie oraz mają pasję do handlu i gastronomii. Poszukujemy autentycznych liderów, którzy dążą do osiągania wyższych celów i osobistego rozwoju....

Więcej informacji

Kierownik Zespołu Obsługi

2025-05-01

Firma:Medhouse

Lokalizacja: śląskie / Wodzisław Śląski

Opis stanowiska Koordynacja telefonicznej obsługi pacjenta. Nadzór nad jakością i efektywnością obsługi. Tworzenie i implementacja procedur i standardów. Szkolenie i rozwój członków zespołu. Współpraca z personelem medycznym i innymi działami....

Więcej informacji