Ogłoszenie numer: 10032134, z dnia 2025-07-09
Klient portalu Praca.pl
Manager ds. Relacji z Klientami
Miejsce pracy: Żory
Nr Ref.: RITM0686539_MN
Opis stanowiska
Wymagania
Oferujemy
2025-07-24
Lokalizacja: opolskie / Głubczyce
Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i...
Więcej informacji2025-07-15
Lokalizacja: dolnośląskie / Oława
Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i...
Więcej informacji2025-07-10
Lokalizacja: opolskie / Opole
Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i...
Więcej informacji