Młodszy Koordynator Obsługi Szpitalnej

Ogłoszenie numer: 10133948, z dnia 2025-08-17

Klient portalu Praca.pl

Młodszy Koordynator Obsługi Szpitalnej

Miejsce pracy: Warszawa, Wilanów

 

Opis stanowiska

  • Kompleksowa opieka nad pacjentem w zakresie szpitalnym.
  • Współpraca międzydziałowa.
  • Realizacja celów jakościowych.
  • Zarządzanie rozliczeniami finansowymi.
  • Promocja oferty szpitala.

Wymagania

  • Doświadczenie w obsłudze klienta.
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów, empatia.
  • Język angielski, min. B2.
  • Dobra organizacja, umiejętność pracy pod presją.
  • Motywacja do rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.

Oferujemy

  • Umowa o pracę/zlecenie.
  • Pracę w zespole zaangażowanym, pomocnym.
  • Możliwości rozwoju, awansu.
  • Praca 12h, pon.-sob.; niedz. i święta wolne.
  • Premie za polecenie, prywatna opieka medyczna, dodatkowe benefity, karta sportowa, e-learning, szkolenia wewnętrzne.
  • Wolontariat, benefity pracownicze.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

dzisiaj

Firma:Foundever

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Praca zdalna z terenu Polski Rozpoczęcie pracy od zaraz Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta nowoczesnego systemu płatności, zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów...

Więcej informacji

Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)

dzisiaj

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Obsługa klientów za pośrednictwem e-mail i czatu zgodnie z wysokimi standardami. Odpowiadanie na zapytania i rozwiązywanie problemów klientów. Realizacja wyznaczonych wskaźników satysfakcji klienta. Aktywne słuchanie i pełne zaangażowanie w potrzeby...

Więcej informacji

Specjalista ds. Obsługi Klienta

dzisiaj

Firma:Unidevelopment S.A

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Twój zakres obowiązków Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór nad jakością i terminowością informacji kierowanej do klienta,...

Więcej informacji