Młodszy Specjalista ds. Obsługi Pacjenta

Zależy Ci na rozwoju i cenisz sobie możliwość zdobywania różnorodnych doświadczeń?
Dołącz do nas!
 
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Pacjenta
Miejsce pracy: Bielsko-Biała, ul. Karpacka 24
Najlepszy kandydat to taki, który: ​
  • jest zaangażowany w bieżącą pracę,
  • jest dyspozycyjny do pracy od poniedziałku do soboty,
  • zależy mu na pracy w stale rozwijającej się firmie,
  • z łatwością buduje relacje,
  • jest empatyczny, dobrze zorganizowany i odpowiedzialny,
  • potrafi działać w trudnych, stresujących sytuacjach,
  • ma umiejętności sprzedażowe,
  • swobodnie komunikuje się w języku angielskim (min. B1).
Twoim głównym obowiązkiem będzie obsługa Pacjentów, czyli:
  • promowanie i sprzedaż usług Medicover,
  • umawianie wizyt, wydawanie recept i dokumentacji medycznej,
  • dbanie o profesjonalną opiekę nad klientem, ​
  • pobieranie płatności za usługi dodatkowe.
Jak będzie wyglądać nasza współpraca?
  • zatrudnienie na umowę o pracę na część etatu,
  • grafik ustalamy na podstawie dyspozycyjności członków zespołu – bez problemu połączysz pracę ze swoimi pasjami bądź innymi zobowiązaniami,
  • praca zmianowa, zmiany na tygodniu w godzinach: 7:00-12:00, 15:00-20:00 oraz zmiany w dwie soboty w miesiącu,
  • tworzymy zespół zaangażowanych i wspierających się osób, łączymy osoby z różnym doświadczeniem, bo według nas różnorodność daje siłę zespołowi,
  • konkretne procedury pracy, które poznasz w okresie wdrożenia,
  • premie miesięczne uzależnione od poziomu realizacji celów,
  • program poleceń wewnętrznych - otrzymuj premie za polecenia znajomych do pracy,​​​​​
  • niedziele i święta są zawsze wolne od pracy – szanujemy Twój wolny czas, ale zapraszamy do zaangażowania się w wewnętrzne akcje well-beingowe,
  • dostęp do platformy e-learningowej do nauki języka angielskiego oraz wewnętrznych szkoleń,
  • pakiet medyczny Medicover dla Ciebie i Twoich bliskich.
Jakie możliwości rozwoju możemy Ci zaproponować?
  • już po 6 miesiącach masz możliwość certyfikacji –jest to egzamin ze standardów obsługi pacjenta w Medicover i języka angielskiego, którego pozytywny wynik równa się z awansem i oczywiście wyższym wynagrodzeniem,
  • jasna ścieżka rozwoju – doceniamy naszych pracowników, wielu naszych Koordynatorów to osoby, które zaczynały od tego stanowiska, ​​
  • program rekrutacji wewnętrznych pozwala na aplikowanie na stanowiska wewnątrz organizacji już od 1. dnia pracy – może będziesz chciał się rozwijać w innej dziedzinie zgodnej z Twoimi zainteresowaniami np. marketing.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Asystent / Asystentka ds. obsługi klienta (Opiekun / Opiekunka pacjenta)

2025-08-08

Firma:INVICTA

Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz, Jagiellońska 109

Jakie będą Twoje zadania? Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Pacjentami – zarówno polskimi, jak i zagranicznymi – tak, aby czuli się u nas komfortowo i bezpiecznie. Obsługa Pacjentów w kontakcie bezpośrednim, telefonicznym i mailowym –...

Więcej informacji

Specjalista ds. obsługi Pacjenta

2025-08-06

Firma:Coloplast Sp. z .o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

W Coloplast Polska już od 25 lat wierzymy, że każdy z nas ma moc zmieniać życie Pacjentów na lepsze. Nasza działalność obejmuje: opiekę Stomijną, opiekę Urologiczną, Leczenie ran i Pielęgnację skóry, Urologię kliniczną, opiekę po Laryngektomii i...

Więcej informacji