ACTION S.A. to kompleksowy dostawca, producent i dystrybutor, który specjalizuje się w rozwijaniu handlu na rynku e-commerce w sektorach B2B i B2C. Firma koncentruje się na sprzedaży krajowej i międzynarodowej, oferując bogaty asortyment produktów dostępnych w ponad 600 sklepach internetowych w 50 krajach. ACTION S.A. Zapewnia także zaawansowane rozwiązania technologiczne dla firm oraz rozwija własne projekty e-commerce. W swojej ofercie posiada również produkty pod własną marką min. ACTINA, ACTIVEJET i ACTIS oraz zarządza licznymi platformami sprzedażowymi, w tym Sferis.pl, Krakvet.pl, Gram.pl, Bron.pl, Pomocdlaseniora.pl.
dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie / Jaktorów
Wsparcie w pracach nad projektem oraz dokumentacją dotyczącą obsługi reklamacji. Analiza danych reklamacyjnych i monitorowanie ich obsługi. Współpraca z różnymi działami w firmie i pomoc organizacyjna (organizacja spotkań, przygotowywanie materiałów)....
Więcej informacjidzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie / Wołomin
Do Twoich obowiązków będzie należało: Przyjmowanie, rejestrowanie i analizowanie zgłoszeń reklamacyjnych dotyczących reklamacji technologicznych i ilościowych, składanych przez klientów. Podejmowanie decyzji kwalifikacyjnych w zakresie sposobu obsługi...
Więcej informacjidzisiaj
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie...
Więcej informacji