Młodszy specjalista w wydziale obsługi klientów i profilaktyki

Narodowy Fundusz Zdrowia Pomorski Oddział Wojewódzki
Młodszy specjalista w wydziale obsługi klientów i profilaktyki
Miejsce pracy: Gdańsk
Numer: StPr/25/7035
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie spraw związanych z rozpatrywaniem skarg i wniosków dotyczących działalności świadczeniodawców;Przygotowywanie odpowiedzi na pisma kierowane przez pacjentów w sprawach innych niż skargi i wnioski;Udostępnianie klientom informacji ustnie i pisemnie dotyczących udzielonych im świadczeń opieki zdrowotnej oraz kosztów tych świadczeń, a także o posiadanym prawie do świadczeń opieki zdrowotnej;Zapewnienie drugiej linii wsparcia dla zadań Telefonicznej Informacji Pacjenta.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

WYMAGANIA KONIECZNE:Wykształcenie: wyższe lub średnie.Lata pracy zawodowej: przy wykształceniu średnim 4 lat stażu pracy, przy wykształceniu wyższym 1 rok stażu pracy.WYMAGANIA DODATKOWE:Znajomość przepisów ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych oraz pozostałych przepisów związanych z ochroną zdrowia;Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego;Znajomość przepisów rozporządzenia w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków; Mile widziane doświadczenie zawodowe w instytucjach związanych z systemem ubezpieczeń zdrowotnych, szczególnie z finansowaniem świadczeń opieki zdrowotnej;Znajomość standardów profesjonalnej, telefonicznej obsługi klientaAnalityczne i logiczne myślenie;Etyka zawodowa;Orientacja na jakość, orientacja na klienta, interesariusza;Planowanie i organizowanie pracy, przestrzeganie przepisów;Radzenie sobie w trudnych sytuacjach, radzenie sobie ze stresem;Wiedza i umiejętności specjalistyczne.

Miejsce pracy:

Gdańsk


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

Wynagrodzenie ustalane indywidualnie, uzależnione od kompetencji i doświadczenia kandydata.Pracodawca oferuje:Pracę w sprawnie zarządzanej organizacji zatrudniającej powyżej 5500 pracowników Stabilne zatrudnienie na umowę o pracęMożliwość pracy zdalnej okazjonalnej do 24 dni w rokuNagrodę jubileuszową za staż pracyOdatkowy urlop stażowyProfesjonalny system szkoleńMożliwość dofinansowania nauki języka do 100%Możliwość dofinansowania studiów do 100%Opiekę mentora/ mentorkiAtrakcyjne wsparcie socjalne (zakładowy fundusz świadczeń socjalnych) m in.:-dofinansowanie do wypoczynku - wczasy pod gruszą-dofinansowanie karty sportowej-ubezpieczenie na życie na atrakcyjnych warunkach-inicjatywy dbające o zdrowie (#NaszeFirmoweZdrowie)-pakiet powitalny dla każdego nowozatrudnionego pracownika

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Gdański Urząd Pracy

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. obsługi klienta

dzisiaj

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań

Aktywna bezpośrednia i telefoniczna prezentacja usług spółki;Analizowanie rynku i ofert konkurencji;Bieżąca telefoniczna i bezpośrednia obsługa klienta;Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta;Zawieranie umów oraz...

Więcej informacji

Specjalista ds. obsługi klienta

wczoraj

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

Lokalizacja: mazowieckie / Nowe Opole

Telefoniczna i maliowa obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, udzielanie informacji na temat oferowanych produktów. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: oferta pracy skierowana do osób bezrobotnych zarejestrowanych w...

Więcej informacji

Pracownik obsługi klienta

wczoraj

Firma:ASHTANGA EGYPT CENTER Mohamed Farag

Lokalizacja: lubelskie / Dęblin

obsługa klienta Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania inne:

Więcej informacji