Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
WYMAGANIA KONIECZNE:Wykształcenie: wyższe lub średnie.Lata pracy zawodowej: przy wykształceniu średnim 4 lat stażu pracy, przy wykształceniu wyższym 1 rok stażu pracy.WYMAGANIA DODATKOWE:Znajomość przepisów ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych oraz pozostałych przepisów związanych z ochroną zdrowia;Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego;Znajomość przepisów rozporządzenia w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków; Mile widziane doświadczenie zawodowe w instytucjach związanych z systemem ubezpieczeń zdrowotnych, szczególnie z finansowaniem świadczeń opieki zdrowotnej;Znajomość standardów profesjonalnej, telefonicznej obsługi klientaAnalityczne i logiczne myślenie;Etyka zawodowa;Orientacja na jakość, orientacja na klienta, interesariusza;Planowanie i organizowanie pracy, przestrzeganie przepisów;Radzenie sobie w trudnych sytuacjach, radzenie sobie ze stresem;Wiedza i umiejętności specjalistyczne.
Gdańsk
Umowa o pracę na czas określony
od 4 666 PLN
Wynagrodzenie ustalane indywidualnie, uzależnione od kompetencji i doświadczenia kandydata.Pracodawca oferuje:Pracę w sprawnie zarządzanej organizacji zatrudniającej powyżej 5500 pracowników Stabilne zatrudnienie na umowę o pracęMożliwość pracy zdalnej okazjonalnej do 24 dni w rokuNagrodę jubileuszową za staż pracyOdatkowy urlop stażowyProfesjonalny system szkoleńMożliwość dofinansowania nauki języka do 100%Możliwość dofinansowania studiów do 100%Opiekę mentora/ mentorkiAtrakcyjne wsparcie socjalne (zakładowy fundusz świadczeń socjalnych) m in.:-dofinansowanie do wypoczynku - wczasy pod gruszą-dofinansowanie karty sportowej-ubezpieczenie na życie na atrakcyjnych warunkach-inicjatywy dbające o zdrowie (#NaszeFirmoweZdrowie)-pakiet powitalny dla każdego nowozatrudnionego pracownika
Źródło oferty pracy: Gdański Urząd Pracy
dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Aktywna bezpośrednia i telefoniczna prezentacja usług spółki;Analizowanie rynku i ofert konkurencji;Bieżąca telefoniczna i bezpośrednia obsługa klienta;Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta;Zawieranie umów oraz...
Więcej informacjiwczoraj
Lokalizacja: mazowieckie / Nowe Opole
Telefoniczna i maliowa obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, udzielanie informacji na temat oferowanych produktów. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: oferta pracy skierowana do osób bezrobotnych zarejestrowanych w...
Więcej informacjiwczoraj
Lokalizacja: lubelskie / Dęblin
obsługa klienta Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania inne:
Więcej informacji