Pracownik Biura Obsługi Klienta

Firma Dorado jest liderem dystrybucji cateringowej za sprawą niezawodnego serwisu sprzedaży i kompleksowej oferty produktów spożywczych.

 

W związku z ciągłym rozwojem obecnie poszukujemy pracowników na stanowisko:

Pracownik Biura Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: KR/BOK
Opis stanowiska:
  • obsługa telefoniczna klientów
  • fakturowanie
  • sporządzanie raportów
  • inne prace biurowe
  • praca w systemie 2-zmianowym – w godzinach 5:30-16:00
Wymagania:
  • wykształcenie min. średnie
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • dyspozycyjność, obowiązkowość
  • aktywność i przedsiębiorczość
  • umiejętność efektywnego organizowania własnej pracy
  • mile widziana znajomość specyfiki rynku gastronomicznego lub doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Oferujemy:
  • stabilną pracę w firmę o ugruntowanej pozycji na rynku
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • pracę stałą
Prosimy o załączenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)."
Dane osobowe będą przeglądane i przetwarzane przez pracowników Dorado.pl Sp. z o.o. do zakończenia rekrutacji w dn 31.07.2018. Po tym terminie dane osobowe zostaną zniszczone.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta

dzisiaj

Firma:Liga Obrony Kraju - Ośrodek Szkolenia Zawodowego Kierowców

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań

Główne obowiązki: Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Pozyskiwanie nowych klientów, Promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń, Rozliczanie paliwa, kart...

Więcej informacji

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.duńskim

dzisiaj

Firma:Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7800 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Szkolenie wdrożeniowe (stacjonarnie) i możliwość pracy w systemie hybrydowym. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w...

Więcej informacji

Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

dzisiaj

Firma:Vetlab Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, al. Krakowska 110

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...

Więcej informacji