Pracownik biura obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Pracownik biura obsługi klienta
Miejsce pracy: Rzeszów
Numer: StPr/25/1259
OBOWIĄZKI:
- dobór odpowiednich technik znakowania- dokonywanie wycen gadżetów reklamowych ze znakowaniem- pilnowanie terminów realizacji- negocjacje handlowe
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: biegła obsługa komputera (internet, Microsoft Office)


Wymagania inne:

Znajomość technik znakowania: tampodruk, sitodruk, grawer laserowy, tłoczenie, termotransfer, sublimacja.Doświadczenie pracy w agencji reklamowej, drukarni lub innej firmie reklamowej - minimum 2 lata.Bardzo wysoka kultura osobista,Komunikatywność i umiejętność szybkiego dostosowania się do stanowiska pracy.Dodatkowy atut:podstawowa znajomość obsługi programu Corel Draw

Miejsce pracy:

Rzeszów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 100 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Specjalista obsługi klienta z językiem polskim

dzisiaj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Obsługa wszystkich przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych, e-maili i czatów. Szybka identyfikacja i rozwiązywanie problemów związanych z produktami. Przygotowywanie kompleksowych raportów opisujących problemy techniczne. Sprawdzanie i...

Więcej informacji

Specjalista ds. obsługi klienta

dzisiaj

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Telefoniczna obsługa klienta firmy telekomunikacyjnej– połączenia przychodzące oraz wychodzące.Doradztwo w zakresie doboru oraz sprzedaż usług klientom firmy.Wprowadzanie zgłoszeń i zleceń od klientów do systemu. Wymagania konieczne: Wykształcenie:...

Więcej informacji

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

dzisiaj

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Zarządzanie interakcjami z klientami (telefon, e-mail, chat), Wprowadzanie danych i zarządzanie zgłoszeniami, Identyfikacja i reagowanie na potrzeby klientów, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi. Biegłość w języku polskim, komunikatywna znajomość...

Więcej informacji