Pracownik centrum obsługi telefonicznej

Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Pracownik centrum obsługi telefonicznej
Miejsce pracy: Wejherowo
Numer: StPr/25/0374
OBOWIĄZKI:
Nawiązywanie kontaktu z klientem poprzez rozmowę telefoniczną, pozyskiwanie klientów, udzielanie informacji o usługach/ ofertach/ produktach, prowadzenie negocjacji z klientem.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

- umiejętność kreowania relacji handlowych- znajomość sprzętów elektronicznych- umiejętność analitycznego myślenia

Miejsce pracy:

Wejherowo


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Konsultant / Konsultantka ds. obsługi klienta

2025-05-05

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Realizacja telefonicznej obsługi klientów (85% połączeń przychodzących, 15% wychodzących) oraz sprzedaż oferowanych produktów i usług. Zapewnienie pozytywnych doświadczeń klientów z uwzględnieniem celów sprzedażowych i jakościowych. Zdolności...

Więcej informacji

Konsultant / Konsultantka Infolinii Sprzedażowej

2025-05-05

Firma:LUX MED Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Szturmowa 2

Praca w Call Center sprzedażowym Grupy LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoją rolą będzie: telefoniczna oraz mailowa sprzedaż produktów i usług Grupy LUX MED, dopasowanie oferty do potrzeb Klientów, budowanie trwałych relacji z Klientami....

Więcej informacji

Konsultant ds. Sprzedaży

2025-05-05

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Koszalin

Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej. Skoncentrowanie na...

Więcej informacji