Pracownik ds. obsługi klienta z j. niemieckim


Pracownik ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Miejsce pracy: woj. mazowieckie
Obowiązki:
  • Analiza procedur, odpowiedzi na pytania klientów.
  • Doradztwo techniczne, organizacja wizyt serwisowych.
  • Propozycje dodatkowych usług i ubezpieczeń.
  • Obsługa klientów dla prestiżowej marki.
Wymagania:
  • Biegła obsługa komputera.
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1.
  • Umiejętności aktywnego słuchania i skutecznej komunikacji.
  • Wymagane stałe łącze internetowe, minimalne prędkości: 5 Mbps pobieranie, 2 Mbps wysyłanie.
Szukamy osób, które:
  • Charakteryzują się dokładnością, empatią, gotowością do nauki.
  • Chcą się rozwijać niezależnie od posiadanych doświadczeń.
Oferujemy:
  • Rozwój, wsparcie i mapę kariery dla każdego pracownika.
  • Wynagrodzenie 7100 zł brutto miesięcznie plus premia do 2000 zł.
  • Możliwość pracy stacjonarnej, zdalnej lub hybrydowej (Gdańsk, Olsztyn).
  • Szkolenie wprowadzające i codzienne wsparcie.
  • Realne ścieżki awansu, promocja wewnętrznego personelu.
  • Program poleceń pracowniczych z bonusem do 3000 zł.
  • Pakiet benefitów: opieka zdrowotna, karta sportowa, wsparcie finansowe na wypoczynek.
  • Rozwijanie umiejętności w obszarze nowoczesnych rozwiązań Customer Experience.
  • Praca w zespole z 1200 specjalistami w Polsce.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

dzisiaj

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: podkarpackie / Jasło

Stała współpraca z międzynarodowymi klientami. Przygotowywanie atrakcyjnych ofert sprzedażowych. Efektywne przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie oraz nadzór nad ich realizacją. Szybkie i efektywne rozwiązywanie reklamacji. Biegłość w języku...

Więcej informacji

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

dzisiaj

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Obsługa zapytań mailowych od agencji sprzedaży. Dokonywanie kalkulacji i aktualizacji rezerwacji oraz wyjaśnianie zmian. Współpraca z innymi działami w celu terminowej realizacji usług. Prowadzenie dokumentacji działań oraz przygotowywanie raportów....

Więcej informacji

Pracownik ds. obsługi klienta z j. niemieckim

dzisiaj

Firma:Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Lokalizacja: opolskie /

Obowiązki: Analiza procedur, odpowiedzi na pytania klientów. Doradztwo techniczne, organizacja wizyt serwisowych. Propozycje dodatkowych usług i ubezpieczeń. Obsługa klientów dla prestiżowej marki. Wymagania: Biegła obsługa komputera. Znajomość języka...

Więcej informacji