Pracownik ds. Obsługi Klienta z j. szwedzkim

Ogłoszenie numer: 9774841, z dnia 2025-05-07

Klient portalu Praca.pl

Pracownik ds. Obsługi Klienta z j. szwedzkim

Miejsce pracy: Warszawa, Wola

 

Opis stanowiska

  • Szkolenie od 22 kwietnia; praca 5 dni w tygodniu, 8,5 godziny dziennie.
  • Pierwsze 6-9 miesięcy stacjonarnie, później możliwość pracy hybrydowej (50%).
  • Kontakt z klientami w zakresie podróży, doradztwo, pomoc w zakupie biletów, obsługa płatności.
  • Wsparcie podróżujących w trudnych sytuacjach; obsługa przez telefon, czat i e-mail.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka szwedzkiego i angielskiego.
  • Skłonność do pomagania, entuzjazm, cierpliwość, otwartość.
  • Umiejętność aktywnego słuchania i jasnej komunikacji.
  • Precyzja i organizacja.

Oferujemy

  • Pracę w międzynarodowym środowisku z możliwością rozwoju.
  • Równouprawnienie i inwestycje w rozwój kompetencji.
  • Coaching i mentoring.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Doradca Klienta z j. greckim

wczoraj

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Obsługa klienta za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon, chat, email. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi i ochrona poufności danych. Współpraca w zespołowym i dynamicznym środowisku. Znajomość języka greckiego (C1) i angielskiego (B2)....

Więcej informacji

Specjalista ds. obsługi klienta z j. rosyjskim

wczoraj

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Wielokanałowa komunikacja z klientami (telefon, chat, e-mail), dążenie do zrozumienia i realizacji ich oczekiwań. Zapewnienie niezapomnianych doświadczeń poprzez indywidualne podejście i dbałość o szczegóły. Ochrona poufności oraz budowanie zaufania z...

Więcej informacji

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

wczoraj

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Profesjonalna obsługa klientów francuskojęzycznych (telefoniczna i mailowa), Udzielanie informacji o produktach, dostępności i promocjach, Wsparcie w zakresie funkcjonowania sklepu internetowego. Bardzo dobrej znajomości języka francuskiego (warunek...

Więcej informacji