Pracownik ds. obsługi klienta

CYRUS TOURS SPÓŁKA JAWNA
Pracownik ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Świnoujście
Numer: StPr/25/0330
OBOWIĄZKI:
Bezpośrednia obsługa klientów na wskazanym miejscu, udzielanie informacji dotyczących zakresu świadczonych usług
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: zasadnicze zawodowe


Wymagania inne:

Wykształcenie: zasadnicze zawodoweDoświadczenie zawodowe: Praca w sektorze turystycznym Umiejętności- uprawnienia: komunikatywnośćZnajomość języka obcego: podstawowy j. niemieckiCzęstotliwość kontaktów z pracodawcą: codziennie od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00Miejsce zgłoszenia się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną: Po uzgodnieniu telefonicznymWyskość wynagrodzenia: 34,67 zł brutto /28 zł nettoWymiar czasu pracy: inne wg zleceń

Miejsce pracy:

Świnoujście


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 34,67 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. Wsparcia Klienta Wewnętrznego

dzisiaj

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Bieżące wsparcie klientów wewnętrznych w organizacji Aktualizowanie danych oraz obsługa systemów firmowych Realizacja codziennych zadań operacyjnych i współpraca z innymi działami Dbanie o wysoki poziom obsługi i sprawną komunikację Doświadczenie w...

Więcej informacji

Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

dzisiaj

Firma:Vetlab Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, al. Krakowska 110

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...

Więcej informacji

German Customer Support Specialist

dzisiaj

Firma:Foundever

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

ONSITE WORK – GDAŃSK | Relocation Included Your responsibilities will include: Providing customer service via phone and email in line with the highest quality standards Aiming to meet customer satisfaction KPIs set by your manager Showing empathy and understanding...

Więcej informacji