Pracownik działu obsługi klienta biznesowego

Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Pracownik działu obsługi klienta biznesowego
Miejsce pracy: Iława
Numer: StPr/25/0222
OBOWIĄZKI:
Budowanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi poprzez profesjonalną i skuteczną obsługę. Proaktywne reagowanie na potrzeby klientów. Zarządzanie procesem zamówień od momentu przyjęcia, przez koordynację, aż po terminową realizację. Ścisła współpraca z działami produkcyjnym, zaopatrzenia, logistycznym i jakościowym celem realizacji oczekiwań klientów. Udzielanie wsparcia technicznego oraz odpowiadanie na pytania dotyczące produktów i usług
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania: Wykształcenie wyższe. Doświadczenie w obsłudze klienta lub koordynacji projektów dobre zorganizowanie i umiejętność pilnowania terminów będą Twoim atutem. Swoboda w kontaktach interpersonalnych cenimy otwartość i dociekliwość w szukaniu rozwiązań. Kontakt mailowy - n.durka@adexcp.comZnajomość środowiska Microsoft Office - w szczególności PowerPoint, Excel i Word. Zdolność do pracy w zespole oraz samodzielności w podejmowaniu decyzji. Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodne porozumiewanie się w relacjach biznesowych - oferujemy lekcje języka angielskiego. Pracodawca oferuje: Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą specjalizującą się w produkcji kontraktowej wyrobów perfumeryjnych, kosmetycznych i medycznych. Wspieramy naszych klientów w realizacji ich wizji od stworzenia unikatowych receptur, poprzez wybór opakowań i produkcję zgodną z najwyższymi normami jakości (ISO 22716, ISO 13485, IFS HPC), aż po budowanie rozpoznawalnych marek własnych. Zapewniamy możliwość pracy w kreatywnym środowisku, gdzie pasja do tworzenia innowacyjnych produktów łączy się z profesjonalizmem i dbałością o każdy szczegół. Jeśli cenisz rozwój zawodowy, nowoczesne technologie i partnerską atmosferę, nasza firma jest miejscem dla Ciebie! Wspieramy naszych pracowników w zdobywaniu wiedzy i umiejętności poprzez szkolenia, konferencje oraz programy rozwojowe. Nasza firma stawia na otwartość, współpracę i szacunek w miejscu pracy. Tworzymy atmosferę sprzyjającą innowacjom i dzieleniu się pomysłami, co przyczynia się do sukcesów całego zespołu. Ważne jest dla nas zadowolenie z pracy, więc oferujemy naszym pracowników elastyczność w wyborze godziny rozpoczęcia pracy - zaczynamy między 6 a 9. Kontakt mailowy - n.durka@adexcp.com

Miejsce pracy:

Iława


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

Do indywidulnego ustalenia z pracodawcą

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

dzisiaj

Firma:Arthrex Polska

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Ursynów, ul. Karczunkowska 42

Opis stanowiska: Poszukujemy osoby na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta, której główne zadania obejmować będą: Przyjmowanie i realizacja zleceń klientów, w tym sprzedaż, komis oraz próbki. Bieżąca komunikacja z klientami, zarówno mailowa jak i...

Więcej informacji

Pracownik działu obsługi klienta

wczoraj

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach

Lokalizacja: dolnośląskie / Polkowice

Obsługa klienta w zakresie sprzedaży usług basenowych oraz sportowych i rekreacyjnych; Udzielanie informacji dotyczących oferowanych usług i ich promocja; Rozliczanie klientów z pobytu na hali basenowej, z uwzględnieniem: czasu pobytu, zakresu usług z jakich...

Więcej informacji

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

wczoraj

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Obsługa korespondencji papierowej i elektronicznej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień, wysyłka dokumentów). Rejestracja i zarządzanie zgłoszeniami klientów, aktualizacja danych w systemie. Tłumaczenie dokumentów/zgłoszeń klientów na...

Więcej informacji