Pracownik Działu Obsługi Klienta

Pracownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Cieszyn
Zakres obowiązków:
  • Obsługa klientów: telefoniczna, mailowa.
  • Zarządzanie korespondencją.
  • Tworzenie kalkulacji produktów i ofert.
  • Fakturowanie.
  • Współpraca z działami technicznym i produkcyjnym.
  • Wsparcie dla przedstawicieli handlowych.
  • Praca w systemie ERP i CRM.
Wymagania:
  • Dobra organizacja pracy.
  • Samodzielność i umiejętność rozwiązywania problemów.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, wysokie kompetencje komunikacyjne.
  • Znajomość MS Office, zwłaszcza Excel.
  • Komunikatywny język angielski lub niemiecki.
  • Kreatywność, inicjatywa, zaangażowanie.
Oferujemy:
  • Szkolenie stanowiskowe.
  • Praca przy projektach dla międzynarodowych marek.
  • Stabilne zatrudnienie w perspektywicznej branży.
  • Motywujące wynagrodzenie w zależności od osiąganych wyników.
  • Praca biurowa w Cieszynie, z opcją pracy zdalnej.
  • Umowa o pracę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem polskim

dzisiaj

Firma:Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...

Więcej informacji

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

dzisiaj

Firma:Foundever

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta...

Więcej informacji

Specjalista ds. obsługi klienta

dzisiaj

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Telefoniczna obsługa klienta firmy telekomunikacyjnej– połączenia przychodzące oraz wychodzące.Doradztwo w zakresie doboru oraz sprzedaż usług klientom firmy.Wprowadzanie zgłoszeń i zleceń od klientów do systemu. Wymagania konieczne: Wykształcenie:...

Więcej informacji