Pracownik Działu Reklamacji

Ogłoszenie numer: 9735700, z dnia 2025-04-23

Klient portalu Praca.pl

Pracownik Działu Reklamacji

Miejsce pracy: Wrocław

 

Opis stanowiska

  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
  • Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta.
  • Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.

Wymagania

  • Doświadczenie w pracy z gwarancjami i rękojmią.
  • Znajomość obsługi komputera.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne.
  • Samodzielność, precyzja w działaniu.
  • Wysoka kultura osobista.

Oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia.
  • Szerokie możliwości rozwoju zawodowego.
  • Atrakcyjny pakiet bonusów (premie retencyjne, bonusy świąteczne).
  • Bogaty pakiet socjalny (Medicover, Medicover Sport, grupowe ubezpieczenie zdrowotne, wczasy pod gruszą, zniżki pracownicze).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. Reklamacji

dzisiaj

Firma:AGATA Spółka Akcyjna

Lokalizacja: łódzkie / Łódź

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie...

Więcej informacji

Młodszy specjalista ds. reklamacji

dzisiaj

Firma:Action S.A.

Lokalizacja: mazowieckie / Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola), między Warszawą, a Piasecznem

Twoje główne zadania: Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń reklamacyjnych w systemach. Monitorowanie obiegu zgłoszeń i terminowości ich rozpatrywania. Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do rozpatrzenia reklamacji. Utrzymywanie niezbędnego kontaktu z...

Więcej informacji

Doradca telefoniczny w dziale relacji

dzisiaj

Firma:Coral Travel Poland Sp. z o.o.

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Opis stanowiska: Telefoniczna i mailowa obsługa zgłoszeń oraz reklamacji od Klientów. Komunikacja z klientami, współpraca z działami internalnymi i partnerami zewnętrznymi. Zarządzanie procesami reklamacyjnymi. Obsługa infolinii klienta. Zarządzanie...

Więcej informacji