Pracownik Działu Reklamacji

Ogłoszenie numer: 9742522, z dnia 2025-04-24

Klient portalu Praca.pl

Pracownik Działu Reklamacji

Miejsce pracy: Warszawa, Targówek

 

Opis stanowiska

  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
  • Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta.
  • Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.

Wymagania

  • Doświadczenie w pracy z gwarancjami i rękojmią.
  • Znajomość obsługi komputera.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne.
  • Samodzielność, precyzja w działaniu.
  • Wysoka kultura osobista.

Oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia.
  • Szerokie możliwości rozwoju zawodowego.
  • Atrakcyjny pakiet bonusów (premie retencyjne, bonusy świąteczne).
  • Bogaty pakiet socjalny (Medicover, Medicover Sport, grupowe ubezpieczenie zdrowotne, wczasy pod gruszą, zniżki pracownicze).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. Reklamacji

wczoraj

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Rejestrowanie i analiza zgłoszeń reklamacyjnych w systemie Weryfikacja i rozpatrywanie spraw związanych z usługami krajowymi i międzynarodowymi Współpraca z zagranicznymi partnerami i jednostkami wewnętrznymi Sporządzanie zestawień i raportów związanych z...

Więcej informacji

Pracownik Działu Reklamacji

wczoraj

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Obsługa zgłoszeń i reklamacji od Klientów telefonicznie i mailowo. Komunikacja z Klientami i współpraca z działami wewnętrznymi oraz partnerami zewnętrznymi. Koordynacja procesów reklamacyjnych. Obsługa infolinii. Zapewnienie prawidłowego przepływu...

Więcej informacji

Specjalista ds. reklamacji

2025-05-01

Firma:Poczta Polska S.A.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Łączyny 8

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę​ na czas określony (zastępstwo), cały etat, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku​​ Twoje zadania: przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług pocztowych...

Więcej informacji