Pracownik Helpdesk / Obsługi Klienta z j. niemieckim

Ogłoszenie numer: 9840064, z dnia 2025-04-30

Klient portalu Praca.pl

Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy działającej w branży technologii, e-commerce i działalności społecznej – poszukujemy kandydatów na stanowisko związane z obsługą Klienta. Firma prowadzi innowacyjne kampanie, które łączą możliwość wygrania unikalnych nagród z realnym wsparciem dla organizacji charytatywnych na całym świecie, a Twoim zadaniem będzie wsparcie dla obecnych Klientów!

Pracownik Helpdesk / Obsługi Klienta z j. niemieckim

Miejsce pracy: Wrocław

 

Opis stanowiska

  • Kompleksowa obsługa Klienta poprzez telefon (połączenia przychodzące), live chat oraz e-mail,
  • Udzielanie wsparcia Klientom w zakresie problemów z płatnościami, zarządzania subskrypcją (anulacje, zmiany, aktualizacje), resetu hasła oraz logowania oraz ogólnych pytań dotyczących działania platformy.

Wymagania

  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 oraz angielskiego minimum na poziomie B2,
  • Dobra znajomość obsługi komputera,
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i prowadzeniu swobodnych rozmów,
  • Wysoka kultura osobista, cierpliwość oraz empatia,
  • Dyspozycyjność (poniedziałek – niedziela) w godzinach 8:00-20:00 (minimum 30 godzin w tygodniu).

Oferujemy

  • Stawkę 40 zł brutto + system premiowy,
  • Profesjonalne szkolenie wstępne (3 dniowe) oraz regularne sesje doszkalające,
  • Wszystkie niezbędne narzędzia pracy,
  • Dostęp do kart sportowych (CityFit, Medicover Sport), grupowe ubezpieczenie,
  • Pracę zdalną po okresie wdrożenia (po ok. miesiącu),
  • Przyjazną atmosferę pracy – dołączysz do zgranego zespołu, w którym cenimy współpracę i rozwój!
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Technical Supporter with Dutch - Networking

2025-04-28

Firma:Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support:...

Więcej informacji

Technical Supporter with French - Networking

2025-04-28

Firma:Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support:...

Więcej informacji

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem norweskim

2025-04-26

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Wsparcie klientów przez telefon, email, chat. Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom platformy streamingowej, rozwiązywanie problemów technicznych. Szybka i efektywna odpowiedź na pytania dotyczące umów i rozliczeń. Zarządzanie zadaniami...

Więcej informacji