Pracownik Helpdesk

Ogłoszenie numer: 9642646, z dnia 2025-04-02

Klient portalu Praca.pl

Pracownik Helpdesk

Miejsce pracy: Grodzisk Mazowiecki

 

Opis stanowiska

  • Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń dotyczących awarii i usterek technicznych
  • Monitorowanie statusu zgłoszeń i informowanie użytkowników o ich postępach
  • Obsługa mailowa i telefoniczna, przekazywanie połączeń, wprowadzanie danych zakupowych do systemu

Wymagania

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Zaawansowana obsługa MS Office i umiejętności rozwiązywania problemów
  • Doświadczenie w obsłudze klienta i helpdesku mile widziane

Oferujemy

  • Pracę w zróżnicowanym, międzynarodowym środowisku
  • Elastyczne godziny pracy, możliwość pracy zdalnej
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów
  • Szkolenia podnoszące kwalifikacje
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Pracownik Helpdesk / Obsługi Klienta z j. niemieckim

2025-04-30

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław

Kompleksowa obsługa Klienta poprzez telefon (połączenia przychodzące), live chat oraz e-mail, Udzielanie wsparcia Klientom w zakresie problemów z płatnościami, zarządzania subskrypcją (anulacje, zmiany, aktualizacje), resetu hasła oraz logowania oraz...

Więcej informacji

Technical Supporter with Dutch - Networking

2025-04-28

Firma:Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support:...

Więcej informacji

Technical Supporter with French - Networking

2025-04-28

Firma:Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support:...

Więcej informacji