dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i mediów społecznościowych. Zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów i reklamacji. Przekazywanie informacji o produktach i usługach firmy. Aktualizowanie i utrzymywanie bazy danych klienta....
Więcej informacjidzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają...
Więcej informacjidzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
obsługa klienta biznesowego w zakresie realizacji zamówień i procesów logistycznych, monitorowanie przepływu przesyłek i przygotowywanie raportów, posprzedażowe wsparcie klienta (reklamacje, pytania, pomoc techniczna), praca w systemach obsługowych i bazach...
Więcej informacji