Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 154913
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z dostępem do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "zastrzeżone".
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
Zakres zadań
- Wsparcie organizacyjne rzecznika i zastępcy rzecznika dyscypliny finansów publicznych w zakresie organizacji pracy, przygotowywanie dokumentacji.
- Obsługa korespondencji komisji orzekającej, rzecznika dyscypliny i jego zastępcy (przyjmowanie wezwań, zarządzeń, zawiadomień, postanowień i orzeczeń), dokumentowanie prowadzonych postępowań przez komisję orzekającą oraz czynności i postępowań prowadzonych przez rzecznika dyscypliny i jego zastępcę, organizacyjne przygotowywanie rozpraw, protokołowanie rozpraw; prowadzenie ewidencji: wniosków o ukaranie i zawiadomień o naruszenie dyscypliny finansów publicznych; przechowywanie i prowadzenie ewidencji wydanych postanowień, prawomocnych rozstrzygnięć komisji orzekającej oraz postępowania egzekucyjnego w zakresie orzeczonych kar pieniężnych i kosztów postępowania.
- Prowadzenie dokumentacji składu komisji orzekającej i dokumentacji związanej z udziałem członków komisji w jej pracach oraz przechowywanie i archiwizowanie akt w sprawach o naruszenie dyscypliny finansów publicznych prowadzonych przez komisję orzekającą, rzecznika dyscypliny i jego zastępcę zakończonych prawomocnym rozstrzygnięciem (w przypadku komisji orzekającej) lub rozstrzygnięciem (w przypadku spraw prowadzonych przez rzecznika lub jego zastępcę).
- Dokumentowanie przekazywanych przez rzecznika dyscypliny lub jego zastępcę informacji o potrzebie przeprowadzenia kontroli prawidłowości gospodarowania mieniem lub środkami publicznymi, o których mowa w art. 59a ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
- Opracowywanie projektu sprawozdania dotyczącego sposobu rozpoznania wniosków o ukaranie, wniesionych w roku poprzednim, projektu sprawozdania z działalności rzecznika dyscypliny w roku poprzednim oraz informacji na zlecenie Głównego Rzecznika w związku ze sprawowanym przez niego nadzorem nad działalnością rzeczników dyscypliny.
- Kompletowanie, przechowywanie i udostępnianie członkom komisji orzekającej zbioru aktów prawnych.