Referent do spraw obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Żarach
Referent do spraw obsługi klienta
Miejsce pracy: Żary
Numer: StPr/25/0411
OBOWIĄZKI:
- fakturowanie sprzedaży usług w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzenia ścieków oraz usług dodatkowych;- prowadzenie dokumentacji związanej ze świadczonymi usługami;- przyjmowanie i weryfikacja wniosków o zawarcie umowy składanych przez klientów;- zawieranie i aktualizowanie umów na dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków;- bieżąca obsługa interesantów w Biurze Obsługi Klienta.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Nasze wymagania:- wykształcenie minimum średnie,- znajomość obsługi komputera i programów biurowych,- rzetelne, staranne, terminowe i sumienne wykonywanie zadań i powierzonych obowiązków wynikających z zajmowanego stanowiska,- samodzielność, umiejętność pracy w zespole,- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.

Miejsce pracy:

Żary


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

Praca w godzinach 07:00-15:00.

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Pracownik biurowy z językiem angielskim

dzisiaj

Firma:DONE Deliveries sp. z o.o.

Lokalizacja: małopolskie / Andrychów, Stefana Batorego 35

Twój zakres obowiązków Kwestionowanie status quo w relacjach biznesowych z Klientami w celu pozyskania większej liczby zapytań ofertowych, Aktywne zdobywanie nowych klientów poprzez nieszablonowe działania, Rozbudowa bazy klientów, którzy odważą się na...

Więcej informacji

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

dzisiaj

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Obsługa klienta na najwyższym poziomie przez telefon i e-mail. Odbieranie połączeń przychodzących, realizacja celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Wydajne i terminowe wykonywanie zadań. Dążenie do osiągnięcia celów...

Więcej informacji

Specjalista ds. Obsługi Klienta

dzisiaj

Firma:IKEA Retail sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek

Opis stanowiska Obsługa posprzedażowa, przyjmowanie zwrotów, reklamacji i wystawianie faktur. Obsługa kasy fiskalnej. Procesowanie zwrotów i odstąpień internetowych. Współpraca z infolinią oraz innymi sklepami IKEA w Polsce. Współpraca z ekipami...

Więcej informacji