Nasza działalność opiera się na gospodarce o zamkniętym obiegu. Zapewniamy naszym Klientom możliwość korzystania z wielu produktów na zasadzie wynajmu, eliminując konieczność ich kupowania.
Zatrudniamy blisko 55 000 pracowników. Jesteśmy obecni w 30 krajach na całym świecie. W Polsce od prawie 30 lat, każdego dnia dostarczamy oraz serwisujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe, urządzenia higieniczne, akcesoria do stref Cleanroom oraz inne produkty z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości, zapewniając komfort i bezpieczeństwo naszym Klientom.
W związku ze zmianami organizacyjnymi poszukujemy pracownika na stanowisko:
Tworzymy nowy dział w firmie – sprzedaż serwisu odzieży ochronnej i roboczej do mikro i małych firm! Jako nowy Regionalny Kierownik Sprzedaży będziesz odpowiedzialny za sprzedaż naszych usług do firm zatrudniających do 30 pracowników. Twoim pierwszym zadaniem jako Regionalny Kierownik Sprzedaży będzie rekrutacja zespołu 6 przedstawicieli handlowych w woj. mazowieckim i śląskim.
- Zarządzanie zespołem handlowców specjalizujących się w obsłudze mikro i małych firm (firmy zatrudniające do 30 pracowników).
- Realizacja planów sprzedaży na wyznaczonym terenie.
- Rozwój kompetencji sprzedażowych w zespole poprzez coaching, szkolenia i monitoring.
- Wsparcie zespołu podczas spotkań z klientami oraz bieżąca ocena efektywności pracy.
- Nadzór nad ofertami handlowymi i umowami, dbając o ich rentowność i zgodność z polityką firmy.
- Analiza rynku, konkurencji i potrzeb klientów w podległym regionie.
- Rekrutacja, wdrażanie i szkolenie nowych Konsultantów Handlowych.
- Praca w środowisku CRM oraz BI.