Instal Projekt to polska firma rodzinna, której misją jest dostarczanie niezawodnych produktów i rozwiązań do domu i biznesu.
Instal Projekt działa w branży grzewczej od 45 lat. Produkuje i dostarcza grzejniki centralnego ogrzewania, elektryczne a także metalowe rozwiązania dla biznesu.
Instal Projekt to firma nastawiona na ciągły rozwój.
Regionalny kierownik sprzedaży
praca na terenie województw: małopolskie, podkarpackie i śląskie
TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA:
Obsłudze i wsparciu techniczno-handlowym klientów w kanale hurtowym w swoim regionie. Dotyczy - hurtownie grzewcze, instalacyjne, salony łazienkowe, projektanci instalacji, projektanci wnętrz, dystrybutorzy, obsługa inwestycji, sklepy internetowe.
Proaktywnych działaniach w poszukiwaniu klientów, obsłudze oraz wsparciu techniczno-handlowym w obszarze metalowych rozwiązań dla biznesu.
Realizacji polityki sprzedażowej firmy.
Realizacji celów i zadań - rocznych, kwartalnych, miesięcznych.
Systematycznym monitoringu sprzedaży oraz płatności.
Pozyskiwaniu nowych klientów zgodnych z polityką firmy.
Ustalaniu z klientami warunków handlowych wg przyznanych uprawnień, powyżej swoich uprawnień po akceptacji pisemnej bezpośredniego przełożonego.
Aktywnym działaniu w zakresie promocji ogólnopolskich i regionalnych, współpracy z działem marketingu.
Inicjowaniu, organizowaniu akcji promocyjnych, szkoleń, spotkań integracyjnych w swoim regionie oraz ich rozliczaniu.
Szkoleniu klientów z zakresu produktów z oferty Instal Projekt.
Obsłudze stoiska firmy Instal Projekt podczas targów ogólnopolskich, regionalnych oraz organizowanych przez klientów.
Obsłudze tematów dot. ekspozycji - bieżący monitoring ekspozycji w terenie (aktualność, jakość, czystość, widoczność), okresowe inwentaryzacje ekspozycji w terenie.
Realizacji 5 wizyt dziennie oraz branie aktywnego udziału w cotygodniowych spotkaniach zespołu sprzedaży (głównie spotkania zdalne).
Systematycznym planowaniu i raportowaniu swojej pracy w CRM.
Działaniu w ramach ustalonego budżetu kosztów.
Systematycznym rozliczaniu się z dokumentacji dot. swojej pracy (karty drogowe, faktury, inne).
Ścisłej współpracy ze swoim bezpośrednim przełożonym, z menadżerem ds. hurtu, działem Obsługi Klienta (DOK) oraz z innym działami firmy.
Analizie działań konkurencji w swoim regionie, przekazywaniu informacji swojemu przełożonemu oraz menadżerowi hurtu.
Badaniu rynku zleconego przez Dział Marketingu.
Systematycznym podnoszeniu swoich kwalifikacji w zakresie - technik sprzedaży, negocjacji, prezentacji oraz wiedzy technicznej.
CZEGO OCZEKUJEMY OD CIEBIE
Doświadczenia – min. 3 lata na podobnym stanowisku.
Wykształcenia – min. licencjat.
Doświadczenia w pozyskiwaniu klienta w kanale tradycyjnym.
Samodzielności w działaniu, dobrej organizacji pracy.
Gotowości do pracy opartej na wyjazdach służbowych na terenie województw: małopolskie, podkarpackie i śląskie.
Prawo jazdy kat. B
Mile widziane doświadczenie w branży grzewczej lub sanitarnej lub techniczenj lub wyposażenia wnętrz.
CO OFERUJEMY:
Pracę w doświadczonym zespole,w firmie o rozpoznawalnej marce i znaczącej pozycji na rynku.
Pracę na pełny etat lub współpracę na umowie B2B – Ty decydujesz.
Wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system premiowy oparty o wskaźniki.