Wykształcenie: średnie zawodowe
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wykształcenie średnie lub wyższe informatyczne, mile widziane doświadczenie w komunikacji z klientami w branzy IT, znajomość języka angielskiego na poziomie B2, mile widziane prawo jazdy kat. B, obsługa serwerów Linux/ Windows, wiedz z zakresu CCNA
Elbląg
Umowa o pracę na czas określony
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w...
Więcej informacjidzisiaj
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
Do Twoich obowiązków będzie należało: obsługa infolinii przychodzącej realizacja celów i zadań, poprzez profesjonalną obsługę Klienta wsparcie Naszego Klienta, w zakresie realizacji polityki sprzedaży produktów i usług Oczekujemy: doświadczenia w...
Więcej informacjidzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, al. Krakowska 110
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...
Więcej informacji