Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

Tworzymy dla naszych klientów spersonalizowane rozwiązania – świadczymy kompleksowe usługi w zakresie wynajmu i serwisu tekstyliów dla każdego rodzaju działalności. Oferujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe oraz urządzenia z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości. W 6 zakładach w Polsce zapewniamy najwyższej jakości usługi prania i naprawy odzieży dostarczanej do klientów.

 

Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Jesteśmy obecni w 30 krajach na dwóch kontynentach
  • Blisko 55,000 pracowników
  • Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
  • Obsługujemy 400,000 klientów
  • Generujemy €3.1 miliarda obrotu
Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Rybnik
Twoje zadania
  • Dokładne i skrupulatne układanie odzieży w szafkach u klienta,
  • Sortowanie odzieży brudnej i przygotowanie jej do transportu, 
  • Pomiary pracowników,
  • Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników dot. serwisu odzieży,
  • Wprowadzanie zgłoszeń i danych do systemu komputerowego,
  • Współpraca z działem obsługi klienta zakładu w Siemianowicach Śląskich.
Nasze oczekiwania

 

Od kandydata oczekujemy wysokiej kultury osobistej, doskonałych umiejętności komunikacyjnych, pozytywnego nastawienia oraz znajomości obsługi komputera.

 

To oferujemy
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenia,
  • Pracę dwa dni w tygodniu : dyżur serwisowy w poniedziałki (co drugi tydzień) od 12.00-15.00, rozkładanie odzieży we wtorki, od 5.00 - 10.00.

Zainteresowane osoby zapraszamy do kontaktu telefonicznego (numer pod przyciskiem).

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Specjalista obsługi klienta

wczoraj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły...

Więcej informacji

Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem

wczoraj

Firma:Coral Travel Poland Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów, uzupełnianie/ korekta danych w systemie elektronicznym Tłumaczenie...

Więcej informacji

Specjalista ds. obsługi klienta

wczoraj

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku

Lokalizacja: opolskie / Krzywizna

harm Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany Wymagania inne: Znajomość pakietu Excel, Office.Doświadczenie.

Więcej informacji