Specjalista do spraw handlowych w dziale zagranicznym

Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
Specjalista do spraw handlowych w dziale zagranicznym
Miejsce pracy: Lublin
Numer: StPr/25/0732
OBOWIĄZKI:
- analiza potrzeb poszczególnych branż przemysłu- realizowanie zakupów i sprzedaży surowców chemicznych - przygotowywanie ofert handlowych- utrzymywanie relacji ze stałymi klientami - pozyskiwanie nowych odbiorców- prowadzenie procesów reklamacji
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: dobra organizacja pracy i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji
Uprawnienia: odporność na stres
Uprawnienia: sumienność, dokładność i komunikatywność
Uprawnienia: obsługa Ms Office, Word, Excel


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Lublin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Specjalista do spraw handlowych w kraju

wczoraj

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

- analiza potrzeb poszczególnych branż przemysłu- realizowanie zakupów i sprzedaży surowców chemicznych - przygotowywanie ofert handlowych- utrzymywanie relacji ze stałymi klientami - pozyskiwanie nowych odbiorców- prowadzenie procesów reklamacji Wymagania...

Więcej informacji

Specjalista ds. Obsługi Sprzedaży i Klienta

wczoraj

Firma:Promotorzy Trading Sp. z o.o. sp.k.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Zakres obowiązków: Prowadzenie procesu sprzedaży, w tym głównie wystawianie faktur, co zajmować będzie 80% czasu pracy. Współpraca z zespołem sprzedaży terenowej oraz kierownictwem działu – stanowi to 10% zaangażowania czasowego. Telefoniczna obsługa...

Więcej informacji

Referent działu handlowego

wczoraj

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju

Lokalizacja: śląskie / Jastrzębie-Zdrój

1.Obsługa programu AKTEON, CDN, ksero, sprzętu biurowego.2.Zapoznanie się z technikami pozyskiwania zamówień z wykorzystaniem dostępnych narzędzi.3.Zapoznanie się ze strategią marketingową firmy, bazami danych odbiorców.4.Poznanie zasad przyjmowania...

Więcej informacji